English

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد

افزایش زائران عتبات به ۵ میلیون در سال

رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه به دنبال همکاری مشترک با طرف عراقی در حوزه خدمات دهی به زائران هستیم گفت: بنا داریم سطح کیفی خدمات را به استانداردهای مورد نظر سازمان حج و زیارت برسد.

افزایش زائران عتبات به 5 میلیون در سال
به گزارش خبرگزاری موج، حمید محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت در ادامه سفر به کشور عراق در نشست با مدیران عامل شرکت‌های عراقی اهداف و سیاست‌های کلان سازمان در اعزام زائر به عتبات عالیات عراق را تبیین کرد.

محمدی با تاکید بر اینکه هدف اصلی مشترک هر 2 طرف عشق به امام حسین علیه السلام و خدمت به زوار آن امام همام است، افزود: پس بنابراین ایجاب می‌کند که با هماهنگی و همکاری مشترک در حوزه خدمات دهی به زائران بیش از پیش تلاش کنیم و سطح کیفی خدمات را به استانداردهای مورد نظر سازمان حج و زیارت برسد. قطعا الزام به رعایت این استانداردها سختگیری نیست بلکه تلاش برای ارتقای سطح خدمات به زائران و جلب رضایت آنان است که در واقع رضایت حضرت ابا عبدالله علیه السلام و رضایت خداوند متعال است.

رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: در زمینه تامین اسکان زایرین باید تلاش شود هتل‌های مناسب منطبق با استانداردها و مقتضیات فرهنگی و اجتماعی زائرین ایرانی باشد که این تلاش در 2 سطح می‌تواند انجام شود، در مرحله اول با بازسازی و رفع اشکالات هتل‌ها سعی شود استانداردها و شاخص‌های حداقلی فراهم شود.

محمدی عنوان کرد: باید وضعیت خدماتی که توسط شما به ویژه در حوزه آسمان به زائرین داده می‌شود به لحاظ کیفیت و هزینه به گونه‌ای برجسته و متفاوت باشد که مجموعه‌های غیر مجاز توان رقابت نداشته باشند.

 رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ارزیابی شرکت‌های عراق به خصوص در 2 شاخص  تعداد هتل‌های در اختیار و سطح ارایه خدمات مورد توجه ویژه سازمان قرار دارد.

محمدی بیان کرد: در نجف اشرف درباره وضعیت اسکان و هتل مشکل جدی وجود دارد که لازم است در این مورد سرمایه‌ گذاری شود و با ساخت هتل مناسب شرایط افزایش اعزام زائر را فراهم سازد. در حوزه زائرین عراقی ورودی به ایران و ساماندهی آن شما می‌توانید نقش جدی و مشخصی را ایفا کنید. 

رئیس سازمان حج و زیارت در پایان تأکید کرد:‌ تعداد زائران عتبات عالیات به‌ غیر از ایام اربعین به 5 میلیون نفر در سال افزایش می‌یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه