English

در گفتگو با موج عنوان شد

برگزاری آزمون سراسری ۹۶ طی دو روز آینده/ امشب آخرین مهلت دریافت کارت

مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری آزمون سراسری 96 طی دو روز آینده خبر داد و گفت: داوطلبان تا امشب چهارشنبه ۱۴ تیر فرصت دارند پرینت کارت آزمون خود را دریافت کنند.

برگزاری آزمون سراسری 96 طی دو روز آینده/ امشب آخرین مهلت دریافت کارت

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره آزمون سراسری اظهار داشت:  آزمون‌ سراسری‌ سال ۱۳۹۶ در صبح و بعدازظهر پنج­شنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ برگزار می شود و داوطلبان تا امشب چهارشنبه ۱۴ تیر فرصت دارند پرینت کارت آزمون خود را دریافت کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه از تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت نام کننده در کنکور سراسری ۹۶ تا صبح امروز چهارشنبه تعداد ۷۶۴ هزار و ۵۳۵ داوطلب معادل ۸۲.۱۹ درصد افراد پرینت کارت خود را از سایت سازمان سنجش دریافت کردند، گفت: داوطلبان تا زمان اعلام شده فرصت دارند به سایت سازمان سنحش مراجعه و با وارد کردن سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه  یا شماره پرونده و کدپیگیری (۱۶ رقمی) و نام خانوادگی و کدملی و سریال شماره شناسنامه نسبت به دریافت کارت پرینت در آزمون اقدام کنند.

توکلی با اشاره به اینکه برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۶ تعداد ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۴۸ هزار و ۴۳۴ نفر زن و ۳۸۱ هزار و ۷۷۴ نفر مرد هستند، گفت: ۵۸.۹۶ درصد زن و ۴۱.۰۴ درصد مرد هستند. با توجه به آمار علاقمندی داوطلبان در گروه‌های آزمایشی هنر و زبان و آمار نهایی داوطلبان، تعداد یک میلیون و ۹۳ هزار و ۷۱۷ کارت برای داوطلبان صادر شده که از این میان، تعداد ۶۵۷ هزار و ۸۸۳ کارت برای خواهران و ۴۳۵ هزار و ۸۳۴ کارت برای برادران صادر شده است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه