English

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

مربیان باید نقطه امید دانش آموز را کشف و آن را تقویت کنند

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموز ممکن است در یک رشته استعداد لازم را نداشته باشد، اما دریک رشته بسیار مستعد باشد، بنابراین مربیان باید نقطه امید دانش آموز را کشف کنند.

مربیان باید نقطه امید دانش آموز را کشف و آن را تقویت کنند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،  مهدی فیض درآیین نمادین افتتاحیه فعالیت های تابستانی اوقات فراغت سال ۹۶ که در کانون فرهنگی-تربیتی میثم منطقه ۱۷ تهران برگزار شد، اظهار کرد: همواره با کمترین راندمان، بیشترین و بهترین نتیجه را جامعه از آموزش و پرورش توقع دارد.

وی افزود: در گوشه و کنار جامعه، هر اتفاقی که می افتد، آموزش و پرورش متهم به کم کاری می شود و این در حالی است که در تخصیص بودجه ها، آموزش وپرورش در اولویت قرار ندارد.

فیض تصریح کرد: بیش از ۹۸ درصد از بودجه آموزش و پرورش در بخش نیروی انسانی هزینه می شود و تنها کمتر از ۲ درصد بودجه مذکور صرف امور فرهنگی و پرورشی می شود که این میزان بسیار ناچیز و جوابگوی فعالیت های فرهنگی نیست.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به احادیثی از حضرت امام صادق (ع)، خاطرنشان کرد: همان طور که آن امام همام امید را یکی از جنود عقل می داند، باید تلاش کنیم امید را در دانش آموزان همواره زنده نگه داریم.

وی افزود: یک دانش آموز ممکن است در یک یا چند رشته استعداد لازمه را نداشته باشد، اما در یک رشته بسیار علاقه مند و مستعد باشد، بنابراین مربیان باید نقطه امید دانش آموز را کشف و آن را تقویت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی