English

در نامه‌ای مطرح شد

تقدیر اتحادیه تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد از ولایتی

اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ا‌ی از موضع‌گیری رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی درباره حذف ۲۸۰۰ کد رشته‌محل این دانشگاه توسط وزارت علوم قدردانی کردند.

تقدیر اتحادیه تشکل‌های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد از ولایتی

به گزارش خبرگزاری موج، اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی از مواضع وی در قبال حذف غیر قانونی بیش از 2800 کد رشته‌محل این دانشگاه توسط وزارت علوم و تحقیقات قدردانی کردند. 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

جناب آقای دکتر علی‌اکبر ولایتی

ریاست محترم هیئت مؤسس و امناء دانشگاه آزاد اسلامی؛

سلام علیکم؛

موضع محکم و تصمیم راسخ شما بر ادامه فعالیت قانونی دانشگاه آزاد اسلامی در جذب دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و عدم واگذاری حقوق حقه این مجموعه به نهادهای ذی‌نفع که موجب احیا و ثبات حقوق دانشجویان، اساتید و کارمندان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان می‌شود، موجبات خرسندی و آرامش خاطر قاطبه دانشگاهیان در این سازمان غیردولتی گشته است.

بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی مجموعه اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را از موضع قاطع حضرتعالی در خصوص حذف غیر قانونی بیش از 2800 کد رشته/محل توسط وزارت علوم و تحقیقات اعلان داشته و متعهد می‌شویم در راهی که به عزت و سربلندی دانشگاه آزاد اسلامی که ثمره انقلاب و یادگاری از آیت‌الله هاشمی است شما را تنها نخواهیم گذاشت.

اجرکم عندالله

اتحادیه تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

نهم تیرماه 1396

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه