English

توسط نیروهای امدادی در سراسر کشور انجام شد

ارائه خدمات امدادی به بیش از ۳هزارو۷۰۰ تن از نمازگزاران در عید فطر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ارائه خدمات امدادی به سه هزار و 722 تن از هموطنان نمازگزار در سراسر کشور خبر داد.

ارائه خدمات امدادی به بیش از 3هزارو700 تن از نمازگزاران در عید فطر

به گزارش خبرگزاری موج بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، مرتضی سلیمی با اشاره به ارائه خدمات امدادی به هموطنان نمازگزار در نماز عید فطر، گفت: در قالب ارائه خدمات امدادی به نمازگزاران در نماز عید سعید فطر به سه هزار و 722 تن از هموطنان خدمات امدادی ارائه شد.

وی با بیان اینکه در قالب پوشش امدادی مراسم نماز عید سعید فطر، 9 تن از هموطنان به مراکز درمانی منتقل شدند، یادآور شد: 520 نفر از هموطنان از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شده و سه هزار و 193 تن از نمازگزاران نیز از خدمات پزشکی تست قند خون و فشار خون بهره بردند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره منابع و تجهیزات به کارگیری شده از سوی امدادگران و نجاتگران هلال احمر، اظهار داشت: 383 پست امدادی، 603 تیم عملیاتی، 394 دستگاه آمبولانس و 290 دستگاه خودروی عملیاتی برای ارائه خدمات امدادی به هموطنان نمازگزار به کارگیری شد.

وی درباره گزارش نهایی پوشش امدادی نماز عید سعید فطر در استان تهران، بیان کرد: 96 تن از هموطنان در مراسم نماز عید سعید فطر به پست‌های امدادی هلال احمر مراجعه کرده، سه نفر به مراکز درمانی منتقل شدند، 93 تن از هموطنان نیز به صورت سرپایی مداوا شدند.

به گفته سلیمی، 157 تیم امدادی، 535 نیروی عملیاتی و 38 دستگاه خودروی عملیاتی و 35 دستگاه آمبولانس نیز به کار گیری شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه