English

حاتمی:

مهلت ثبت نام آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد

معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی و کاربردی گفت: مهلت ثبت نام برای آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار بود روز یکشنبه 4 تیرماه پایان یابد اما مهلت ثبت نام این آزمون تا روز یکشنبه 11 تیرماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، جواد حاتمی معاون نظارت و سنجش دانشگاه این دانشگاه در مورد مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون تعیین صلاحیت تدریس این دانشگاه، گفت: مهلت ثبت نام برای آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی قرار بود روز یکشنبه 4 تیرماه پایان یابد اما مهلت ثبت نام این آزمون تا روز یکشنبه 11 تیرماه تمدید شد.

وی افزود: این فراخوان ویژه استان تهران است و متقاضیان برای ثبت نام در آزمون باید به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه تاکید کرد: باتوجه به درخواست مکرر متقاضیان ثبت‌نام و مراکز آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی مبنی بر اضافه کردن برخی از رشته‌ها تحصیلی و گرایش های جدید در این آزمون بنابراین رشته‌های تحصیلی مورد تقاضا برای تدریس اصلاح شده است.

حاتمی اظهار داشت: تمامی متقاضیان ضرورت دارد تا در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز به پایگاه اطلاع ‌رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

وی گفت: همچنین داوطلبانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده اند نیز در صورت علاقه‌مندی می‌توانند تا تاریخ تعیین شده با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه عنوان کرد: شرکت در این آزمون و ثبت نام تکمیلی و قبولی در آن هیچگونه تعهد استخدامی و یا جذب را برای این دانشگاه نخواهد داشت بنابراین افرادی که حدنصاب لازم را در آزمون کتبی کسب کنند برای مراحل انجام مصاحبه و بررسی مدارک به تعداد مورد نیاز واجدین شرایط معرفی می‌شوند.

حاتمی خاطر نشان کرد: این افراد با درخواست مراکز تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی می‌توانند به صورت حق‌التدریس، تدریس کنند.

وی تاکید کرد: آزمون تعیین صلاحیت تدریس دانشگاه جامع علمی کاربردی روز جمعه 6 مردادماه منحصرا در شهر تهران برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی