English

مدیر کل بهزیستی استان تهران خبر داد

استقرار بیش از ۱۰۰۰ صندوق برای جمع‌آوری فطریه/ نصب هولوگرام بر روی صندوق‌ها

مدیرکل بهزیستی استان تهران روش‌های پرداخت زکات فطره روزه‌داران تهرانی به بهزیستی را تشریح کرد.

استقرار بیش از 1000 صندوق برای جمع‌آوری فطریه/ نصب هولوگرام بر روی صندوق‌ها

به گزارش خبرگزاری موج، اصغر باقری از استقرار بیش از یکهزار صندوق جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در سطح استان تهران در روز عید سعید فطر خبر داد و گفت: بنا به هماهنگی‌های بعمل آمده و برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو، امسال بر روی صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطریه هولوگرام شورای زکات استان تهران نصب شده است.

وی با اشاره به استقرار این صندوق‌ها در مصلی‌های برگزاری نماز عید سعید فطر و مراکز پرتردد شهرها در سطح استان تهران، افزود: با توجه به استفتائات صورت گرفته از مراجع معظم تقلید، هموطنان می‌توانند زکات فطره خود را جهت مددجویان تحت پوشش بهزیستی از طریق روش‌هایی که اعلام می‌شود به این سازمان واریز نمایند.

باقری با بیان اینکه در عید سعید فطر امسال صرفاً موسسات خیریه‌ای امکان اخذ مجوز جمع‌آوری زکات فطره دارند که بیلان مالی سال گذشته خود را به طور شفاف به بهزیستی ارائه کرده باشند، گفت: موسسات خیریه پس از دریافت مجوز جلب و جذب، هولوگرام‌هایی را که توسط دبیرخانه شورای زکات طراحی شده است را دریافت و بر روی صندوق‌های جمع‌آوری زکات فطره خود نصب می‌نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با اظهار اینکه میزان فطریه با توجه به نظر مراجع معظم تقلید و براساس قوت غالب افراد می‌باشد، خاطر نشان کرد: روزه‌داران می‌توانند در سطح استان تهران علاوه بر صندوق‌های مستقر شده، از طریق شماره کارت 6037991899740397 به نام بهزیستی استان تهران و همچنین کد دستوری #3*6*1*724* از طریق تلفن همراه، وجوه مربوط به زکات فطره خود را واریز نمایند.

اصغر باقری خاطر نشان کرد: هموطنان برای سهولت در واریز وجوه فطریه و کفاره خود می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی پرداخت وجوهات شرعی بانک صادرات ایران به نشانی nik.bsi.ir در سریع‌ترین زمان ممکن مبالغ خود را واریز نمایند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی به هیچ عنوان حق جلب و جذب مشارکت‌های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی به صورت چاپ قبض، مراجعه به درب منازل، تماس تلفنی و توزیع صندوق را بدون اخذ مجوز جلب و جذب از کمیسیون ماده 26 بهزیستی استان تهران را ندارند.

وی با اشاره به تدارک گشت‌های ویژه از سوی بهزیستی جهت نظارت بر حسن اجرای فرآیند جمع‌آوری زکات فطره، ادامه داد: از مردم روزه‌دار  می‌خواهیم زکات فطره خود را در صندوق‌های مشخص شده که دارای هولوگرام می‌باشند و یا با استفاده از روش‌های غیر حضوری اعلام شده واریز کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق سامانه پیامکی دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات به شماره 30008530 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی