English

قائم مقام وزیر بهداشت:

نظام سلامت سالانه ۹ میلیون بستری و ۸۲۰ میلیون مراجعه سرپایی را پاسخگوست

قائم مقام وزیر بهداشت در مراسم ترحیم پزشک شبکه بهداشت و درمان شهرستان بستک هرمزگان گفت: نظام سلامت سالانه 9 میلیون بار بستری و 820 میلیون بار مراجعه سرپایی را پاسخگوست.

نظام سلامت سالانه 9 میلیون بستری و 820 میلیون مراجعه سرپایی را پاسخگوست

به گزارش خبرگزاری موج و بنا بر اعلام وبدا، دکتر ایرج حریرچی شب گذشته در سفر به بندرعباس با حضور در مراسم ختم شادروان دکتر نبیل بهروزی؛ پزشک شبکه بهداشت و درمان بستک که در حین انجام وظیفه جان خود را از دست داد، گفت: بی‌شک خدمت به مردم از باارزش‌ترین کارها نزد خداوند است و متضمن ثواب اخروی است.

وی افزود: بنده از جانب وزیر محترم بهداشت، پیام تسلیت ایشان را به خانواده محترم و اهالی منطقه و همکاران آن مرحوم در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام می‌دارم و برای روح بلندش علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر و اجر آرزو می کنم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقات و ضایعه دردناکی نباشیم.

حریرچی خاطرنشان کرد: نظام بهداشتی _ درمانی کشور متشکل از 440 هزار نفر پرسنل برای تمامی ملت شریف ایران در هر نقطه ای با هر ملیتی و مذهبی مشغول خدمت رسانی است و این سیستم سالانه 9 میلیون بار بستری و 820 میلیون بار مراجعه سرپایی را پاسخگوست.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه شادوران دکتر بهروزی هنگام دهگردشی به منظور ویزیت مادران باردار و سرکشی به بیماران، در سانحه واژگونی خودرو جان به جان آفرین تسلیم کرد، افزود: دکتر بهروزی پس از اتمام تحصیلات، تنها پس از 8 ماه خدمت آن هم در منطقه خودشان دچار این سانحه شدند و امیدوارم خانواده محترم ایشان در این تقدیر و امتحان الهی صبر پیشه کنند و سربلند باشند.

وی با اظهار امیدواری در رفع کمبودهای بهداشتی درمانی این منطقه، گفت: جوانی که علم و تحصیل و خدمت به مردم را انتخاب کرده است درجه‌اش عالی است و از خداوند متعال آرزوی علو درجات برای همکار گرانقدرمان و صبری جزیل برای خانواده ایشان مسئلت داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه