English

قاضی عسکر:

اقدام موشکی سپاه علیه تروریست های داعش شجاعانه و مورد تقدیر است

سرپرست حجاج ایرانی با تقدیر از اقدام موشکی سپاه پاسداران تاکید کرد: هرگونه اقدام خرابکارانه وحرکت خائنانه ای علیه ملت شهید پرور ایران، با عکس العمل بموقع و شجاعانه سربازان دلیراسلام مواجه خواهد شد.

اقدام موشکی سپاه علیه تروریست های داعش شجاعانه و مورد تقدیر است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر افزود: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ قاطع به گروههای معاند و تکفیری، باردیگر اقتدار و توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت.

وی اظهارداشت: این اقدام به دشمنان اسلام و انقلاب فهماند تا ازهراندیشه خطا و ناصواب و حرکت خائنانه ای علیه ملت شهید پرور ایران فاصله بگیرند و بدانند هر اقدام خرابکارانه، با عکس العمل بموقع و شجاعانه سربازان دلیراسلام مواجه خواهد شد و همانگونه که رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله فرمودند ملت ایران آنچنان به آنان سیلی خواهد زد که از کرده خود پشیمان شوند.

نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت ادامه داد: ملت ایران اسلامی قدردان فداکاری ها و ایثارگریهای سپاه، بسیج، ارتش و سربازان گمنان امام زمان اند و بخوبی ارزش امنیت و آرامش کشور را می دانند.

قاضی عسکرهمچنین با توجه به نزدیک بودن روز جهانی قدس اظهارداشت: روز قدس یادگارامام راحل و روز خروش علیه صهیونیزم و استکبارجهانی است و حضور گسترده مردم با زبان روزه و هوای گرم در این راهپیمایی قوت قلبی برای فلسطینیان و نمایشگر حضور همگان در عرصه دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام است.

سرپرست حجاج ایرانی از مردم شهید پرور ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور گسترده و چشمگیر در راهپیمایی روز جهانی قدس وحدت و همدلی داخلی و انسجام اسلامی در عرصه بین المللی را در پیش دید جهانیان قرار دهند.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه یکشنبه(28خرداد) با هدف مجازات عاملان جنایت تروریستی اخیر تهران، مقر فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری داعش را در دیرالزور سوریه هدف حملات موشکی خود قرار داد. 

در این حمله موشکی که از استانهای کردستان و کرمانشاه انجام شد، پایگاه‌های فرماندهی، مراکز ساخت و تولید خودروهای انتحاری و مراکز تجمع تروریستها با شلیک 6 موشک زمین به زمین میانبرد سپاه پاسداران هدف قرار گرفت و منهدم شد. 

تروریستهای تکفیری روز چهارشنبه 17 خرداد 96 در دو حمله تروریستی جداگانه به ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم مطهرامام خمینی (ره) در تهران 17 تن از هموطنان بیگناه و روزه دار را به شهادت رسانده و 56 تن را نیز مجروح کرده بودند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه