English

در گفت‌وگو با موج عنوان شد

آغاز طرح تابستانی پلیس در سراسر جاده‌های کشور از فردا

رئیس پلیس راه کشور از آغاز طرح تابستانه پلیس راهور در جاده‌های کشور از فردا خبر داد.

آغاز طرح تابستانی پلیس در سراسر جاده‌های کشور از فردا

سردار محمد حسین حمیدی در گفت‌وگو خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج از آغاز طرح تابستانی پلیس در جاده‌ها از فردا خبر داد و گفت:  طرح تابستانی پلیس و دستگاه‌های امدادی و خدماتی در جاده‌های سراسر کشور از ابتدای تیرماه آغاز تا شنبه اول مهر ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم میان پلیس، سازمان راهداری، جمعیت هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و ... انجام شده و امیدواریم با اقدامات انجام شده شاهد کاهش تلفات و خسارات ناشی از حوادث ترافیکی در این ایام باشیم، گفت:در طرح تابستانی امسال نسبت به سال گذشته از تجهیزات و امکانات بیشتری استفاده شده است.

آغاز طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر  از اول تیر/بهره‌گیری از 23 فروند بالگرد و یک‌هزار و 97 دستگاه آمبولانس

مرتضی سلیمی روز گذشته نیز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج از آغاز طرح امداد و نجات تابستانه هلال احمر از اول تیر خبر داد و گفت: یک‌هزار و 280 پایگاه ثابت، موقت و سیار شامل 535 پایگاه ثابت و 745 پست موقت و سیار با آماده‌باش 4 هزار و 5388 نفر _ روز نیروی عملیاتی در طرح تابستانه به کار گرفته خواهد شد.

وی با اشاره به به‌کارگیری یک‌هزار و 97 دستگاه آمبولانس در طرح امداد و نجات تابستانه، افزود: بر این اساس 365 خودروی نجات، 52 خودروی ویژه عملیاتی، یک هزار و 328 دستگاه سایر خودروها،11 دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات، 122 دستگاه موتورسیلکت آمبولانس، 480 موتور سیکلت امدادی و 23 فروند بالگرد در طرح امداد و نجات تابستانه برای خدمت‌رسانی به هموطنان به کار گرفته خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر  به استقرار پست‌های موقت و سیار در قالب طرح ملی امداد و نجات تابستانه  اشاره کرد و گفت: تمام توان عملیاتی در جاده‌های پرتردد و مبادی ورودی شهرها به‌منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها و پست‌ها صورت خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی