English

در گفتگو با موج عنوان شد

آماده باش پلیس راهور در راهپیمایی روز قدس در پایتخت

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در پایتخت خبر داد و گفت: ماموران پلیس در این روز در آماده باش هستند تا علاوه بر نظارت بر اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده در محدوده راهپیمایی نسبت به روانسازی ترافیک در محورهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی نیز اقدام کنند.

آماده باش پلیس راهور در راهپیمایی روز قدس در پایتخت

سرهنگ حسن عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره تدابیر ترافیکی پلیس برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: تدابیر اتخاذ شده از سوی پلیس راهور شامل اعمال محدودیت‌های توقف و تردد و همچنین روان سازی ترافیکی در اطراف محل برگزاری راهپیمایی است. همچنین ماموران پلیس در این روز در آماده باش هستند تا علاوه بر نظارت بر اجرای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های اعمال شده در محدوده راهپیمایی نسبت به روانسازی ترافیک در محورهای منتهی به محل برگزاری راهپیمایی نیز اقدام کنند.

وی در ادامه بااشاره به اینکه تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح روز جمعه تا پایان مراسم و تخلیه جمعیت از معابر، در (طول بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا خیابان کارگر) ،( طول خیابان ولیعصر حدفاصل جمهوری تا میدان ولیعصر و خیابانهای فلسطین)، (طالقانی و دیگر خیابان‌های منشعب به سمت غرب)، (طول خیابان کارگر حد فاصل خیابان جمهوری تا تقاطع بلوار کشاورز)و(طول خیابان انقلاب حدفاصل خ انقلاب تا چهارراه ولیعصر)ممنوع است، گفت: این محدودیت تردد در تمامی معابر داخلی این محدوده از جمله خیابان‌های قدس، 16 آذر، وصال، حجاب ، بزرگمهر، و ... ممنوع است.

به گفته عابدی، توقف تمامی وسائل نقلیه در بلوار کشاورز از میدان ولیعصر تا تقاطع کارگر در هردو مسیر، خیابان ولیعصر از تقاطع جمهوری تا میدان ولیعصر و تمام خیابان های واقع در ضلع غربی آن، خیابان کارگر حدفاصل جمهوری تا بلوار کشاورز و تمامی خیابان‌های واقع در ضلع شرقی آن، طول خیابان‌های فلسطین و جویبار از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان قدس از تقاطع انقلاب تا بلوار کشاورز، طول خیابان 16 آذر و خیابان‌های واقع شده در ضلع جنوبی خیابان انقلاب اسلامی همچون فخر رازی، فلسطین، ابوریحان، دانشگاه، رازی، 12 فروردین و منیریه جاوید ممنوع است.

وی در ادامه با اشاره  پلیس نسبت به جابه‌جایی خودروهایی که در این محدوده توقف کرده باشند اقدام می کند، گفت:  این خودروها به خیابان طالقانی حدفاصل حافظ تا مفتح یا خیابان فاطمی حدفاصل کارگر تا چمران منتقل خواهند شد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه