English

در گفتگو با موج مطرح شد ؛

ترافیک و حمل و نقل شهری اساسی ترین موضوع شهرداری منطقه ۶/انشاالله گروه بعدی کارهای نیمه تمام را تمام کند/زیرساخت های منطقه ۶ در حد پایینی بود

عظیم بابایی با اشاره به اینکه سرانه های خدماتی مانند سرانه های فضای سبز و تفریحی و ورزشی افزایش پیدا کرده است گفت:مهم ترین مسئله ای که باید منطقه 6 به آن بیشتر بپردازد بحث ترافیک و حمل ونقل شهری در منطقه است.

ترافیک و حمل و نقل  شهری اساسی ترین موضوع شهرداری منطقه 6/انشاالله گروه بعدی کارهای نیمه تمام را تمام کند/زیرساخت های منطقه 6 در حد پایینی بود

شهردار منطقه 6 استان تهران در گفتگوی اختصاصی در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج که شما فکر می کنید که  اساسی ترین مشکل منطقه در زمان تصدی گری چه بوده است، گفت: زمانی که من شهردار این منطقه شدم زیر ساخت های فرهنگی، ورزشی منطقه 6 در حد پایینی قرار داشت ولی خوشبختانه در حال حاضر به یک سرانه قابل قبولی رسید است.

عظیم بابایی با اشاره به اینکه تمام محله های این منطقه سرای محله دارند عنوان کرد: احداث مکان های ورزشی و تفریحی در منطقه 6 که از مهمترین مناطق تهران به حساب می آید بزرگ ترین خدمتی بوده که در این چند ساله شهرداری انجام داده است.

وی به ترافیک سنگین در این ناحیه تهران پرداخت و افزود: با برنامه های که شهرداری در دست داشت توانستیم تا حدی ترافیک در این منطقه را سامان دهی کنیم.

شهردار منطقه 6 در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج که چه اقدامی بوده که فکر می کنید تا به امروز شهرداری نتوانسته انجام دهد افزود: منطقه 6 یکی از مرکزی ترین مناطق تهران به حساب می آید و روزانه 6.5 میلیون نفر در حال تردد و رفت آمد در منطقه 6 هستند و مهم ترین مساله ای که باید به آن پرداخت بحث ترافیک و حمل ونقل شهری در منطقه است.

وی تصریح کرد:شهرداری منطقه 6 توانست در این منطقه پارکینگ های طبقاتی را طراحی کند تا گروه بعدی آن را رو به اجرا در بیاورد تا بحث ترافیکی در منطقه کمتر شود.

به گفته شهردار منطقه 6 از دیگر و مهم ترین کارهای شهرداری این منطقه زیر گذر چهار راه ولی عصر، میدان هفت تیر، میادین بزرگ مثل میدان انقلاب، میدان ولی عصر است که سامان دهی مناسبی صورت گرفته و پس از ساماندهی شاهد ترافیک کمتری در این مناطق هستیم.

بابایی ادامه داد:با احداث ایوان انتظار درمیدان ولی عصر توانستیم کاربردهای های متنوع خدماتی، فرهنگی، تردد عابر پیاده حمل و نقل عمومی را در 7 طبقه زندگی و پویایی شهری را به زیرزمین منتقل کنیم. همچنین اگر به خیابان انقلاب سری بزنید تفاوت و تغییرات را به راحتی می توانید تشخیص دهید.

 وی به دیگر خدمات منطقه 6 در این چند ساله اشاره کرد و گفت: از دیگر مسائلی که شهرداری توانست انجام دهد موضوعات اجتماعی نظیر دانشگاه ها و مراکز اداری و آموزشی بوده است.

عظیم بابایی به برنامه ها و اقدامات شهرداری منطقه 6 برای معلولین پرداخت و گفت:در حال حاضر 2 پارک مخصوص معلولین احداث کردیم  همچنین معابر را برای راحتی هرچه بیشتر این عزیران  مهیا کردیم. برنامه های دیگری هم نظر گرفته شده که گروه بعدی انشاالله انجام می دهد.

بابایی همچنین درباره موضوع آبگرفتگی اشاره کرد و افزود:100  نقطه در منطقه ۶ اصلاح شده است که این مناطق در زمان بارندگی دچار آبگرفتگی می شدند و خوشبختانه در آخرین بارندگی شهر تهران هیچ گونه مشکلی در این منطقه ایجاد نشد.

به گفته وی مشکلات منطقه ۶ در این چند سال برطرف شده  و سرانه های خدماتی مانند سرانه های فضای سبز و تفریحی و ورزشی افزایش پیدا کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه