English

شورای پنجم به بحث شهردار آینده تهران نپرداخته است

منتخب شورای پنجم شهر تهران گفت: منتخبین هنوز به مرحله انتخاب شهردار آینده تهران نرسیده‌اند و پرونده هیچ شخص یا اشخاصی هنوز بر روی میز شورا قرار نگرفته است.

شورای پنجم به بحث شهردار آینده تهران نپرداخته است
به گزارش خبرگزاری موج، محمد سالاری درباره انتخاب شهردار آینده شهر تهران اظهار داشت: منتخبین شورای پنجم بعد از انتخاب شدن از سوی مردم جلساتی را تشکیل دادند.

وی افزود: در نخستین جلسه غیررسمی هیأت‌رئیسه سنی شورا انتخاب شد و سلسله جلساتی نیز برای شناخت کامل وضعیت شورا، فضای تصمیم‌گیری و شهرداری تهران در حال برگزاری است.

سالاری ادامه داد: منتخبین شورای پنجم در حال شناخت چالش‌ها،‌ نقاط ضعف و قوت و همین‌طور فرصت‌های مدیریت شهری هستند تا در فرایند تصمیم‌گیری بتوانند تصمیمات درستی بگیرند.

منتخب شورای پنجم شهر تهران بیان داشت: در حال حاضر نیز در حال تدوین شاخص‌های شهردار تهران هستیم و تاکنون 7 جلسه شورای پنجم به صورت غیررسمی داشته است و همین‌طور کمیسیون‌ها نیز با حضور منتخبین تشکیل شده است.

عضو شورای چهارم شهر تهران نیز درباره انتخاب شهردار تهران، افزود: شاخص‌ها و ویژگی‌های عمومی و تخصصی شهردار در شورای پنجم در حال تدوین است و تاکنون در هیچ‌کدام از جلسات به انتخاب شهردار ورود پیدا نکرده‌ایم و هنوز زمان آن فرا نرسیده است.

سالاری گفت: با توجه به اهمیتی که انتخاب شهردار تهران دارد و همین‌طور با توجه به فرصت‌ها و چالش‌های موجود در شهر و مطالبات مردمی قطعاً فردی انتخاب خواهد شد که دارای تخصص‌ها و ویژگی‌های لازم باشد.

وی خاطرنشان کرد:‌ البته شخصیت‌های تأثیرگذار کشور، فعالان سیاسی گمانه‌زنی‌هایی را در مورد انتخاب شهردار دارند و افرادی نیز پیشنهاد شده‌اند.

منتخب شورای پنجم شهر تهران تأکید کرد: شورای پنجم هنوز به انتخاب شهردار ورود پیدا نکرده است و مواردی که عنوان می‌شود، گمانه‌زنی است.

سالاری یادآور شد: تا به امروز پرونده هیچ شخص یا اشخاصی روی میز شورای پنجم برای انتخاب شهردار تهران قرار نگرفته است و در صورتی‌که به مصادیق انتخاب شهردار ورود پیدا کنیم، قطعاً‌ اطلاع‌رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه