English

در گفت و گو با موج عنوان شد

آغاز ثبت‌نام دوره جدید اعزام به عتبات عالیات از امروز/ اعزام ها از اول تیر ماه سال جاری

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز ثبت‌نام دوره جدید اعزام به عتبات عالیات از امروز خبر داد و گفت: متقاضیان سفر به عتبات برای اعزام های اول تیر ماه تا پایان مرداد ماه از امروز می‌توانند برای این سفرها ثبت نام کنند.

آغاز ثبت‌نام دوره جدید اعزام به عتبات عالیات از امروز/ اعزام ها از اول تیر ماه سال جاری

محسن نظافتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج از آغاز ثبت‌نام دوره جدید اعزام به عتبات عالیات از امروز خبر داد و گفت: اعزام زائران از یک تیرماه آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد.

به گفته نظافتی، متقاضیان برای ثبت‌نام این سفرها می‌توانند با مراجعه به سامانه atabat.haj.ir  یا مراجعه مستقیم به دفاتر زیارتی سراسر کشور که اسامی آنها در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت اعلام شده، نسبت به ثبت‌نام خود و همراهانشان اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در ادامه با بیان اینکه در نیمه دوم ماه مبارک رمضان روزانه 40 کاروان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد و حدودا 23 هزار نفر در نیمه دوم برای زیارت عزیمت خواهند کرد، گفت: استقبال در این ایام به دلیل وجود لیالی قدر و سایر مناسبت‌های ماه مبارک رمضان است.

نظافتی در خاتمه تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان بسته های یک هفته ای، 10 روزه، 12 روزه و 15 روزه برای اعزام زائران داریم و امسال اکثر زائران اعزامهای یک هفته‌ای را انتخاب کرده‌اند که البته قیمت سفرهای یک هفته ای نسبت به سال گذشته 25 تا 40 درصد کاهش داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه