English

سخنگوی کمیسیون آموزش:

طرح سئوال نمایندگان مجلس از وزیرعلوم به زمان دیگری موکول شد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: برنامه طرح سوال نمایندگان از وزیرعلوم و وزیر آموزش و پرورش به زمان دیگری موکول شد.

طرح سئوال نمایندگان مجلس از وزیرعلوم به زمان دیگری موکول شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خانه ملت، سید حمایت میرزاده درباره دستور جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس گفت: مقرر شد کمیسیون آموزش مجلس بازدیدهایی از مراکز آموزشی و پژوهشی در استان‌های مختلف کشور داشته باشد؛ ضمن آنکه در این فصل که ایام ثبت نام مدارس و دانشگاه‌ها است، اعضای کمیسیون بازدیدهایی در شهر تهران داشته باشند و بر روند کار نظارت کنند.

وی افزود: همچنین وظایف و دستور کار کمیته‌های کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این کمیته‌ها در راستای شرح وظایف خود به منظور تحقق بندها و مفاد آموزشی برنامه‌های ششم توسعه فعال شوند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره سوال نمایندگان از وزرای علوم و آموزش نیز که در دستور کار جلسه کمیسیون قرار داشت، توضیح داد: وزرای آموزش و پرورش و علوم نیز پیش از این به هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس نامه‌ای نوشته و اعلام کردند به دلیل برنامه همزمان و مهمی، امکان حضور در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس برای آنها میسر نیست لذا برنامه طرح سوال نمایندگان از این دو وزیر به زمان دیگری موکول شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه