English

طی بخشنامه‌ای؛

صندوق رفاه دانشجویان اقلام غذایی دانشگاه‌ها را تهیه می کند

صندوق رفاه وزارت علوم در نظر دارد نسبت به تهیه اقلام اساسی مورد نیاز دانشگاه ها در حوزه تغذیه و توزیع آن در سطح دانشگاه های سراسر کشور برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اقدام کند.

صندوق رفاه دانشجویان اقلام غذایی دانشگاه‌ها را تهیه می کند

به گزارش خبرگزاری موج، صندق رفاه دانشجویان وزارت علوم در بخشنامه ای به معاونان دانشجویی دانشگاه ها اعلام کرد: در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و خدمات رسانی توام با کرامت انسانی، کاهش هزینه های دانشگاه ها، افزایش ارتقاء کیفیت غذای دانشجویی و یکسان سازی بهره مندی دانشجویان از خدمات دانشگاه ها، این صندوق نسبت به تهیه اقلام اساسی مورد نیاز تغذیه و توزیع آن در سطح دانشگاه های کشور برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ اقدام می کند.

بنابراین در برنامه ریزی انجام شده برای اجرای این طرح مقرر شده است که این اقلام با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری شده و نوع اقلام متنوع باشد.

همچنین با بررسی و آسیب شناسی مشکلات اجرای این طرح در سنوات قبل سعی شده، به رفع این مشکلات اقدام شده و در طرح جدید فرآیند تقاضا، ثبت سفارش و پرداخت وجه کاملا بصورت سیستمی و برخط خواهد بود.

معاونان دانشجویی دانشگاه ها ضمن ارسال پیشنهادات خود درباره اجرای این طرح، نسبت به تکمیل فرم درخواست و اعلام نیاز اقدام کرده و نسبت به ارسال آن از طریق سامانه فاز ۲ (منوی اطلاعات تغذیه) با دسترسی معاونت دانشجویی حداکثر تا تاریخ ۳۰ خرداد ۹۶ اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه