English

شناسایی باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر در تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند بزرگ موادمخدر، مسدود شدن ۳۳ حساب بانکی متعلق به اعضای این باند و کشف ۲۶۰ میلیارد ریال پولشویی خبر داد.

شناسایی باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر در تهران

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محسن خانچرلی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان تهران با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در غرب استان تهران در دو ماه گذشته موفق شدند با شناسایی باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر در چند عملیات مختلف سه تن تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه در این چند عملیات پلیسی، ۱۲ قاچاقچی دستگیر شدند، بیان داشت: مأموران مبارزه با موادمخدر استان با توجه به ابعاد گسترده فعالیت قاچاقچیان با همکاری مأموران پلیس آگاهی، بررسی حساب‌های بانکی آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مأموران انتظامی پس از بررسی دقیق سوابق و مشخصات قاچاقچیان دستگیر شده، موفق به شناسایی ۳۳ حساب بانکی فعال آن‌ها در بانک‌های مختلف کشور شدند.

خانچرلی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی، تراکنش حساب‌های فعال قاچاقچیان از بانک‌های مربوطه استعلام و همچنین مشخصات دارایی‌های منقول و غیرمنقول آن‌ها به دست آمد که با بررسی حساب‌های بانکی مشخص شد مجموع گردش مالی آنها، ۲۶۰ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به مسدود شدن حساب‌های بانکی قاچاقچیان با هماهنگی مقام قضائی خاطرنشان کرد: در همین راستا دو دستگاه پژو پارس، یک دستگاه پژو ۴۰۵، سه دستگاه پراید، یک دستگاه تاکسی ون، یک دستگاه خودرو ال ۹۰، یک باب آپارتمان سه طبقه در شهرستان اسلامشهر و یک باب ساختمان دو طبقه درشهر خادم آباد نیز از متهمان توقیف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی