English

فرصت دوباره برای کلاس اولی‌های مدارس شاهد

فرصت ثبت‌نام کلاس اولی‌ها در مدارس شاهد تا روز شنبه (۲۰ خرداد ۹۶) تمدید شد.

 فرصت دوباره برای کلاس اولی‌های مدارس شاهد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا رزاقی سرپرست امور شاهد و ایثارگران آموزش‌وپرورش در گفت‌وگویی اظهار کرد: ثبت‌نام در مدارس شاهد برای ورود به پایه‌های اول ابتدایی، هفتم و دهم دوره متوسطه از طریق سامانه سجا به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود که ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از سوم خرداد آغاز شده و تا 15 خرداد ادامه دارد.

وی افزود: ثبت‌نام پایه‌ هفتم از اول تیر تا 14 تیر و پایه دهم از هفتم تیر تا 20 تیر 96 انجام می‌شود که متقاضیان باید با ورود به سامانه سجا، درخواست خود را ثبت و امتیازات مربوطه را تکمیل کنند که پس از دریافت کد رهگیری پیش ثبت نام انجام می‌شود.

طبق اعلام امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش‌وپرورش، پیش ثبت‌نام پایه اول ابتدایی در مدارس شاهد تا روز شنبه 20 خرداد 96 تمدید شد. ثبت‌نام در مدارس شاهد فقط از طریق سامانه سجا(saja.medu.ir ) انجام می‌شود.

شرایط عمومی ثبت‌نام در مدارس شاهد بدین شرح است: دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری. رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش‌آموزان (خصوصاً حجاب برتر برای دانش‌آموزان دختر).التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش‌های اسلامی و تربیت دینی.رعایت مقررات و آئین‌نامه‌های انضباطی، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد. سکونت در محدوده تعیین شده برای متقاضیان ثبت‌نام.

احراز شرایط عمومی از طریق بررس سوابق تحصیلی و تربیتی دانش‌آموز با حضور دانش‌آموزان و والدین آنها انجام می‌شود و مسئولیت آن در ثبت‌نام ورودی به عهده ستاد ثبت نام مدرسه و در ادامه تحصیل به عهده شورای مدرسه است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی