English

پیام تسلیت وزیر آموزش‌وپرورش در پی حادثه تروریستی تهران و شهادت دو فرهنگی

وزیر آموزش‌وپرورش در پی حادثه تروریستی در تهران و شهادت دو نفر از فرهنگیان پیام تسلیتی را صادر کرد همچنین رئیس سازمان نهضت سوادآموزی شهادت یکی از آموزشیاران را در این حادثه تسلیت گفت.

پیام تسلیت وزیر آموزش‌وپرورش در پی حادثه تروریستی تهران و شهادت دو فرهنگی

به گزارش خبرگزاری موج، فخرالدین دانش آشتیانی، وزیر آموزش و پرورش پیام تسلیتی به خانواده‌های داغدار شهدای حمله تروریستی تهران صادر کرد.

در این پیام آمده است: من المومنین رجال صدقوا ما عاهدواالله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظروما بدلوا تبدیلا.

قدام جنایتکارانه عناصرکوردل درحادثه تروریستی درمرقد امام راحل (ره) و مجلس شورای اسلامی در روزهای ماه رمضان الکریم که به شهادت تعدادی از هم وطنان روزه‌دار انجامید نشانه عجز، ناتوانی وحقارت دشمنان دربرابر ملت شریف ایران اسلامی است و یقیناً اینگونه جنایات خللی در عزم راسخ ملت بزرگ ایران ایجاد نمی‌کند.

اینجانب شهادت این هموطنان مظلوم و بی دفاع به خصوص شهادت دو تن ازهمکاران ارزشمند فرهنگی استان خراسان شمالی، شهید حسین بنی اردلان همکار بازنشسته وشهید حسین جلالی راد در این حادثه دلخراش رابه عموم فرهنگیان کشور وبه ویژه همکاران پرتلاش آن استان و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض کرده و ازدرگاه الهی برای آن شهیدان والامقام علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

همچنین علی باقرزاده رئیس سازمان نهضت سوادآموزی در پی حوادث تروریستی تهران و شهادت یکی از آموزشیاران نهضت سوادآموزی مقابل مجلس، پیام تسلیتی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: «در روزهای عبادت و استغفار و ماه رمضان الکریم، دست جنایتکاران بزرگ تاریخ از آستین پلید گروهکی تروریستی بیرون آمد و تعدادی از روزه داران بی گناه و بی دفاع را هدف قرارداد و به خاک و خون کشید.

در این حادثه دلخراش، سرکار خانم هانیه اکبریانی، آموزش دهنده پرتلاش سوادآموزی به فیض عظمای شهادت نایل آمد.

با تاسف فراوان، این ضایعه دردناک را به خانواده معظم ایشان، مردم شهید پرور استان لرستان و همکاران خدوم سواد آموزی تسلیت گفته و علو درجات برای ایشان و همه شهدای عظیم الشأن خواستارم».

در حاشیه جلسه علنی روز (چهارشنبه، 17 خرداد) مقننه، افرادی ناشناس در داخل مجلس تیراندازی کرده‌اند. همچنین دو تروریست مسلح نیز در مرقد مطهر امام راحل اقدام به عملیات تروریستی و انتحاری کردند. در این حوادث تروریستی تهران جمعی از هموطنان به شهادت رسیده و تعداد دیگری نیز مجروح شدند. طبق آخرین اعلام رسمی از تعداد شهدای حادثه گفته شد که 17 نفر از هموطنان در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی