English

شنیده شدن صدای مهیب در بزرگراه مدرس بدلیل پارگی سیم برق فشار قوی/جای نگرانی نیست

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران با اشاره به وقوع صدای مهیب در بزرگراه شهید مدرس تهران گفت: این صدای مهیب بدلیل پارگی سیم انتقال برق فشار قوی بوده و این صدا بر اثر یک حادثه طبیعی شهری اتفاق افتاده است.

شنیده شدن صدای مهیب در بزرگراه مدرس بدلیل پارگی سیم برق فشار قوی/جای نگرانی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، علی اصغر ناصر بخت افزود: بدلیل پارگی سیم یک شبکه انتقال برق فشار قوی در حاشیه بزرگراه مدرس صدای مهیبی شنیده شد که با توجه به 2 حادثه تروریستی روز گذشته بسیاری از شهروندان دچار نگرانی شدند.
وی بیان کرد: با تائید نظر مهندسین شرکت توزیع برق تهران بزرگ این صدای مهیب بدلیل پارگی سیم برق فشار قوی روی داده و کلانشهر تهران در آرامش کامل بسر می برد.
معاون فرماندار تهران با بیان اینکه وقوع حوادث داخل شهر یک امر طبیعی است تصریح کرد: این صدای مهیب بر اثر یک حادثه داخل شهری روی داده و روی دادن حوادث داخل شهری کاملا طبیعی و غیر امنیتی است.
وی با محکوم کردن 2 حادثه تروریستی روز گذشته در تهران خاطرنشان کرد: این اتفاق یک حرکت کورکورانه و اقدامی مزبورانه که از سوی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی اتفاق افتاد و به قول مقام معظم رهبری یک ترقه بازی بود که مردم باید آرامش و امنیت روانی خود را حفظ کنند.
حوالی ساعت 15 امروز یک صدای مهیبی در حاشیه بزرگراه مدرس شنیده شد و با توجه به حوادث تروریستی روز گذشته شهروندان تهران را دچار نگرانی کرد.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه