English

قالیباف:دیگر تمایلی برای ماندن در شهرداری ندارم/ نه قالیباف به شهرداری اهواز

محمدباقر قالیباف گفت: مردم باید خودشان در تصمیم گیری ها نقش داشته باشند و ابلاغیه جدید مبنی بر عدم برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورا ها را بنده قبول ندارم.

قالیباف:دیگر تمایلی برای ماندن در شهرداری ندارم/ نه قالیباف به شهرداری اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمدباقر قالیباف در حاشیه افتتاح ۵۵ پروژه شهری در منطقه ۶ با اشاره به اینکه در زمانی که بنده در شهرداری بودم  به تمامی سوال ها و درخواست های اعضای شورا ها جواب داده ام، گفت:دور از انصاف است که بگوییم مدیران شهرداری پاسخگوی اعضای شورا ها نبوده اند.

قالیباف در پاسخ به سوالی که اگر اصلاح طلبان از شما بخواهند مسوولیت شهرداری را بپذیرید قبول می کنید یا نه؟ افزود:من آمادگی کامل دارم که از تجربیات و هم اندیشی ها خود به مدیران جدید اطلاع دهم ولی دیگر این درخواست را نمی پذیرم و دیگر تمایلی برای ماندن در شهرداری ندارم.

شهردار تهران در ارتباط با حضورش در شهرداری اهواز، گفت: این حرف ها شایعه است و صحت ندارد.

قالیباف ادامه داد :شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است که بیشتر با مردم ارتباط دارد. بر این اساس بر این باورم که تقویت شورایاری ها و هیات امنای محلات از ضرورت های شهر تهران است. اما متاسفانه در چند روز پیش ابلاغیه ای آمده که خواستار عدم برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها شده که فکر می کنم این مسیر درستی نیست. باید مردم خودشان در تصمیم گیری ها نقش داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه