English

در فرهنگسرای امام روح‌الله برگزار می‌شود

نشست تخصصی «بررسی اندیشه ناب امام روح‌الله (ع)» با حضور حجت‌الاسلام ذو علم

نشست تخصصی «بررسی اندیشه ناب امام روح‌الله (ع)» در قالب ویژه‌برنامه فرهنگسرای امام روح‌الله به همت فرهنگسرای رضوان در بهشت زهرا (س) برپا می‌شود.

نشست تخصصی «بررسی اندیشه ناب امام روح‌الله (ع)» با حضور حجت‌الاسلام ذو علم

به گزارش خبرگزاری موج، فرهنگسرای امام روح‌الله به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در گلزار شهدا رو به روی جایگاه جلوس تاریخی حضرت امام (ره) آغاز به کار می‌کند. این برنامه روز یکشنبه 14 خرداد از ساعت 16 تا 20 به همت فرهنگسرای رضوان اجرا می‌شود.

در یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این ویژه‌برنامه، نشست تخصصی «بررسی اندیشه ناب امام روح‌الله (ع)» با حضور حجت‌الاسلام علی ذو علم، رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی روز یکشنبه 14 خرداد ماه ساعت 11 در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام ذو علم به تبیین جنبه‌هایی از اندیشه‌های امام خمینی (ره) خواهد پرداخت.

نمایشگاه سیمای امام (ره) در قاب هنر شامل 18 قطعه عکس و تصاویر سیاه‌قلم از حضرت امام (ره)، نگاه گذر با موضوع امام (ره) و انتظار برپایی ایستگاه روایتگری در چهار نقطه گلزار شهدا از برنامه‌های فرهنگسرای روح‌الله خواهد بود.

همچنین غرفه‌های اهدای خط نوشته، طب اسلامی، مشاوره و گفتمان، اکرام و محسنین، ره بر ره‌یافتگان، کودک و نوجوان، کتاب و محصولات فرهنگی، رادیو رضوان، ختم گروهی قرآن و کارگاه هنری و برنامه‌های سالنی شامل پخش فیلم و کلیپ‌های مرتبط با امام (ره) و پخش زنده سخنرانی رهبر معظم انقلاب پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با همکاری حوزه هنری و ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد ماه از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دو نمایش میدانی «زائران» به نویسندگی و کارگردانی علی‌محمد رادمنش و «روح‌الله» به نویسندگی و کارگردانی ابوالفضل همراه روی صحنه خواهد رفت و پخت آش نذری و افطاری برای زائران حرم امام (ره) برنامه پایانی فرهنگسرای روح‌الله خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی