English

در گفتگو با موج عنوان شد

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه تولید رنگ و تینر/ حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده در کارخانه تولید رنگ و تینر در داخل شهرک صنعتی سالاریه در حوالی چرمشهر ورامین سه سوله خبر داد و گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم یا تلفات جانی نداشته ولی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشته بود.

آتش‌سوزی گسترده در کارخانه تولید رنگ و تینر/ حادثه  مصدوم و تلفات جانی نداشت

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره آتش‌سوزی گسترده در کارخانه تولید رنگ و تینر واقع در   شهرک صنعتی سالاریه اظهار داشت: ماموران ساعت 9:44 امروز در جریان آتش‌سوزی گسترده در کارخانه تولید رنگ و تینر در داخل شهرک صنعتی سالاریه در حوالی چرمشهر ورامین سه سوله قرار گرفتند که بلافاصله یک ایستگاه کامل به همراه خودروی کف و فوماتیک به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه کارخانه بزرگ تولید رنگ و تینر سه سوله هر کدام به وسعت 500 متر دچار حریق شده است و آتش در حال سرایت به دیگر انبارها بود، گفت: آتش‌نشانان بلافاصله نسبت به اطفای حریق اقدام کردند و از گسترش آتش جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: خوشبختانه این حادثه مصدوم یا تلفات جانی نداشت، ولی خسارت مالی زیادی بر جای گذاشته بود. محل حادثه پس از اتمام عملیات تحویل آتش‌نشانی شهرک صنعتی سالاریه داده شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه