English

معاون دانشگاه خبر داد:

مدیریت هزینه ها مهم ترین هدف مدیریت جدید دانشگاه آزاد

معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد گفت: چابکسازی، مدیریت هزینه ها و توانمندسازی کارکنان از مهمترین اهداف مدیریت جدید این دانشگاه است.

مدیریت هزینه ها مهم ترین هدف مدیریت جدید دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فریدون رهنمای رودپشتی گفت: تناسب تحصیلات و رسته های شغلی، اصلاح فرایندها و کاهش بروکراسی اداری، صرفه جویی و مدیریت هزینه ها از دیگر مواردی است که مدیریت جدید دانشگاه در نشست تخصصی خود با معاونت برنامه ریزی به آن اشاره کرده است.

وی افزود: مدیریت جدید دانشگاه آزاد بنا دارد تا با یک راهبری متمرکز در سازمان مرکزی همه امور به شکل یکپارچه و هماهنگ در استانها اداره شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد تاکید کرد: بررسی برنامه های مصوب دانشگاه، بازنگری و اصلاح برنامه با توجه به مصوبات بالادستی مانند برنامه ششم توسعه کشور، مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه فناوری، هماهنگ با سیاست های آموزش عالی از مواردی است که سرپرست جدید دانشگاه بر آن تاکید دارد.

رهنمای رودپشتی درباره ساختارهای شوراهای راهبردی و تخصصی دانشگاه آزاد نیز گفت: شوراهای راهبردی به منزله بازوی کمکی و فکری معاونان و رئیس دانشگاه محسوب می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی