English

در گفت‌وگو با موج عنوان شد

ثبت نام بیش از ۳ هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته/صدور کارت ورود به جلسه از ۱۰ مرداد ماه

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام بیش از 3 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته خبر داد و گفت: داوطلبان از 10 مرداد ماه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

ثبت نام بیش از 3 هزار داوطلب در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته/صدور کارت ورود به جلسه از 10 مرداد ماه

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج درباره ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۶  اظهار داشت: این آزمون از  روز گذشته  آغاز  و  تا ۱۳ خرداد ۹۶ ادامه دارد، در واقع  دفترچه انتخاب رشته و اطلاعیه تکمیلی همزمان با اطلاعیه ثبت نام داوطلبان  روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.

وی در ادامه با بیان اینکه از تعداد ۶۷ رشته امتحانی دوره های کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۶ ، پذیرش در ۲۰ رشته با آزمون و ۴۷ رشته بدون آزمون (پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) صورت می گیرد، گفت: ظرفیت پذیرش در این دوره ها ۱۶۲ هزار و ۱۰۸ است که این ظرفیت بدون احتساب ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، تاکنون ۳ هزار و ۹۰۴ نفر برای ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اقدام کردند، در واقع آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۶ (برای آن دسته از رشته های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۳ مرداد ۹۶ برگزار خواهد شد. داوطلبان از سه‌شنبه ۱۰ مرداد تا پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه