English

پیش بینی بروز طوفان شن در مناطق شرق و جنوب شرق طی سه روز آینده

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بروز طوفان شن در مناطق شرق و جنوب شرق طی سه روز آینده خبر داد و گفت: براساس پیش بینی های صورت گرفته پایتخت، فردا کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، احتمال رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد خواهد بود.

پیش بینی بروز طوفان شن در مناطق شرق و جنوب شرق طی سه روز آینده

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرگزاری موج درباره وضعیت هوای کشور طی سه روز آینده گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در سه روز آینده ابرناکی، رگبار و رعد و برق، همراه با وزش باد شدید موقت برای شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز مرکزی و سواحل جنوبی دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، در این ایام شمال غرب کشور در مناطق مستعد رخداد تگرگ دور از انتظار نخواهد بود. همچنین در سه روز آینده به سبب وزش باد شدید در مناطق شرق و جنوب شرق کشور بویژه در منطقه زابل پدیده گرد و خاک و طوفان شن رخ خواهد داد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: به سبب افزایش سرعت وزش باد، امروز برای استان‌های جنوب غرب کشور به ویژه خوزستان و ایلام، پدیده گرد وخاک پیش‌بینی می‌شود، همچنین در سه روز آینده سواحل و بخش‌های شرقی دریای عمان مواج خواهد بود.

به گفته وظیفه، آسمان تهران طی روزهای روزهای فردا و پس فردا کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، احتمال رگبار و رعد و برق، گاهی وزش باد با حداکثر و حداقل دمای ۳۵ و ۲۲ و ۳۴ و ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه