English

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد خبر داد

افزایش بودجه پژوهشی/ جذب نخبگان برنامه اصلی دانشگاه آزاد است

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد گفت: بودجه پژوهشی این دانشگاه افزایش یافته است که هدف از این افزایش، جذب نخبگان در این دانشگاه است.

افزایش بودجه پژوهشی/ جذب نخبگان برنامه اصلی دانشگاه آزاد است

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا منادی با بیان اینکه سال گذشته بودجه پژوهشی این دانشگاه 600 میلیارد تومان بود که امسال این بودجه به 1000 میلیارد تومان افزایش یافته است؛ بنابراین هدف از این افزایش، جذب نخبگان در دانشگاه است، گفت:  در این دانشگاه مقالات و پایان‌نامه‌ها باید به سمت کاربردی شدن حرکت کنند تا بتوانند مشکلات جامعه را برطرف کنند.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد به دو دانشگاه استنفورد و MIT آمریکا اشاره کرد و  گفت: این دو دانشگاه رتبه‌های 10 و 11 اقتصاد جهان را به خود اختصاص دادند؛ این در حالی است که ایران به عنوان یک کشور رتبه هفدهم اقتصاد جهان را دارد. دانشگاه استنفورد آمریکا موفق به ایجاد پنج میلیون و 400 هزار شغل، 40 هزار شرکت و تعداد زیادی مؤسسه بین‌المللی شده است.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد با بیان اینکه بودجه دانشگاه استنفورد ۵.۵ میلیارد دلار است و این دانشگاه دارای 16 هزار دانشجوست، گفت: زیرساخت‌های آموزشی در این دانشگاه به گونه‌ای است که به ازای هر چهار دانشجو یک استاد در این دانشگاه فعالیت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه