English

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی:

توسعه تولید و بازارهای «محصولات پروبیوتیک» مصوب شد

دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی گفت: مصوبه توسعه تولید و بازارهای محصولات پروبیوتیک در ستاد توسعه زیست فناوری تدوین شد.

توسعه تولید و بازارهای «محصولات پروبیوتیک» مصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، مصطفی قانعی درباره مهم‌ترین مصوبات ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سال 95 اظهار کرد: تدوین مصوبات قابل طرح در کمیسیون علمی، تحقیقاتی و فناوری و سایر نهادها و مبادی ذی‌ربط و پیگیریهای مرتبط با آن (در همکاری با سایر گروه‌ها و کارگروه‌های ستاد) یکی از مهم‌ترین اقداماتی بود که در سال 95 توسط ستاد به‌صورت جدی پیگیری شد.

وی افزود: این پیگیری‌ها در حوزه‌های مختلف تدوین پیش‌نویس مصوبه تقسیم کار ملی، همکاری در تدوین پیش‌نویس مصوبه تصفیه پساب و فاضلاب به روش زیستی و تدوین مصوبه توسعه تولید و بازارهای محصولات پروبیوتیک صورت گرفته است.

به گفته دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پروبیوتیکها باکتریهایی هستند که برای گوارش بهینه غذا مفیدند؛ دسته‌ای از این باکتریها که به باکتریهای پروبیوتیک معروف هستند علاوه بر کمک به گوارش، مولکول های پیچیده و ترکیباتی مانند ویتامینها و آنتی‌بیوتیکهای مختلف را تولید می‌کنند که برای بدن مفید هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه