English

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

باید ساختار شهری در مناطق آلوده را براساس استانداردهای فرهنگی و اجتماعی جامعه تغییر دهیم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بیان اینکه مقابله با مواد در کاهش آسیب های اجتماعی اثر گذار است ، گفت: پلیس در فرایند مبارزه با مواد مخدر، علاوه بر اقدامات پیشگیرانه، رویکرد اجتماعی و فرهنگی را نیز دنبال می کند.

باید ساختار شهری در مناطق آلوده را براساس استانداردهای فرهنگی و اجتماعی جامعه تغییر دهیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار محمد مسعود زاهدیان در جلسه کمیته مقابله با مواد مخدر قرارگاه جواد الائمه اصفهان، با تبریک اعیاد شعبانیه و با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در راستای مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: قاچاق و مصرف مواد مخدر از عوامل موثر در شکل گیری بسیاری از جرایم و آسیب های اجتماعی است و نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر و معضلات آن، ضمن توجه به  اقدامات پیشگیرانه و پیشدستانه، رویکرد اجتماعی را نیز دنبال می کند.

وی ضمن تاکید بر لزوم تهیه نقشه راه در مقابله و پیشگیری از مصرف مواد مخدر در جامعه افزود: باید ساختار شهری در مناطق آلوده را براساس استانداردهای فرهنگی و اجتماعی جامعه تغییر دهیم و در این راستا برنامه های مشخصی را برای گروه های سالم و در معرض آسیب، آسیب دیده و آسیب زا مشخص کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با تاکید بر اینکه مبارزه با مواد مخدر از اولویت های ناجا است، بیان کرد: اقدامات اجتماعی و فرهنگی در مبارزه با مواد مخدر نقش کار آمد و اثر گذاری دارد و در این عرصه باید از ظرفیت و مشارکت مردمی بهره برد.

وی ادامه داد: اولویت بندی برنامه ها و جمع آوری اطلاعات مورد نظر از قاچاقچیان و مصرف کنندگان مواد مخدر، هم افزایی برنامه ها در قالب یک کمیته مشترک و اقدامات مقابله ای و پیشگیرانه از برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر است.

زاهدیان خاطر نشان کرد: طرح های نظارتی، هدایتی و اجرای صحیح برنامه ها در راستای مبارزه با مواد مخدر و آسیب های آن در سراسر استان ها باید به جد دنبال شود.

براساس گزارش سایت پلیس،  در راستای اجرای طرح "کرامت و مقابله با مواد مخدر" که به صورت پایلوت در استان های اصفهان و همدان اجرا شد، جلسه "کمیته مقابله با مواد مخدر قرارگاه جوادالائمه" به ریاست رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا سردار " محمد مسعود زاهدیان " ، با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرمانداری شهرستان فلاورجان و با حضور اعضای شورای تامین شهرستان، جانشین فرمانده سپاه استان و کارشناسان مبارزه با مواد مخدر در اصفهان برگزار شد.

در این جلسه برای اجرای طرح "کرامت، مقابله و کاهش آسیب های مواد مخدر " در مناطق آلوده شهرستان فلاورجان و به منظور پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری قاچاقچیان مواد مخدر تصمیماتی اتخاذ، همچنین برنامه های فرهنگی ، اجتماعی و مقابله ای، تدوین و مشخص شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه