English

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد

همکاری حدود ۳۰ هزارنفر از پرسنل فرهنگی در اجرای انتخابات شهر تهران

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در بازدید از هیات مرکزی اجرایی انتخابات مناطق تهران گفت: حضور حدود 30 هزارنفر از پرسنل فرهنگی در اجرای انتخابات مشارکت دارند.

همکاری حدود 30 هزارنفر از پرسنل فرهنگی در اجرای انتخابات شهر تهران

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا کمرئی به همراه کفراشی رئیس مرکزحراست وزارت آموزش و پرورش از میز هدایت انتخابات منطقه 11 و هیات مرکزی اجرایی انتخابات آموزش و پرورش منطقه 6 بازدید کرد.

عضو هیات اجرایی انتخابات شورای شهرتهران در جمع عوامل اجرایی میز هدایت انتخابات آموزش و پرورش منطقه 11 با تحسین مشارکت گسترده شهروندان تهرانی در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا اظهار داشت: قریب به سی هزارنفر از پرسنل فرهنگی در کنار آحاد مردم و نیروهای اجرایی نهاد های مختلف متولی امر انتخابات می باشند.

همچنین در این بازدید کفراشی رئیس مرکزحراست وزارت آموزش و پرورش ضمن تشکر از زحمات چندین ماهه همکاران در اجرای سالم انتخابات اظهار داشت : انتخاب اصلح نظام را بیمه می کند و مردم ما با آگاهی و دینداری و خوشفکری در پای صندوق های رای حاضر شدند.

براساس گزارش اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهر تهران، وی افزود: در کشورهایی که ادعای تمدن و دمکراسی را دارند نیز کمتر شاهد چنین بلوغ سیاسی و فکری مردم می باشیم و انشاالله شاهد انتخاباتی در شان و تراز انقلاب اسلامی خواهیم بود .

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه