English

معاون عملیات ناجا خبر داد:

تامین امنیت انتخابات با استفاده از همه ظرفیت های نیروی انتظامی

معاون عملیات ناجا گفت:از همه ظرفیت های مراکز آموزش و دانشگاه علوم انتظامی امین، نیروهای ستادی، نیروهای یگان های تکاوری انتظامی، مرزبانی و امنیتی به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات سال 96 استفاده خواهد شد.

تامین امنیت انتخابات با استفاده از همه ظرفیت های نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از  پایگاه پلیس، سردار سیدحسن بتولی در تشریح اقدامات معاونت عملیات ناجا در راستای تامین امنیت انتخابات اظهار کرد: نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت انتخابات سال 1396، از چند ماه قبل نسبت به برنامه ریزی اقدام و با شرکت در جلسات کمیته امنیتی انتخابات در وزارت کشور، با در نظر گرفتن تدابیر کلی نظام و اخذ برآوردهای لازم در حوزه های مختلف، اطلس انتخاباتی را متناسب با وقایع و حوادث دوره های قبل به صورت منطقه ای تهیه کرده است.

وی تاکید کرد: همزمان نیز جلسات درون سازمانی با رده های تخصصی ناجا تشکیل و به منظور تقسیم کار برحسب وظایف ذاتی هر حوزه، دستورالعمل تأمین نظم و امنیت تدوین و ابلاغ شده است.

معاون عملیات ناجا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه انتخابات در سطح گسترده و در قالب دو انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود، شورای امنیت کشور نیز مسئولیت تامین امنیت انتخابات را بر عهده ناجا گذاشته است.

آمادگی 300 هزار نفر از کارکنان ناجا

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به آمادگی 300 هزار نفر از کارکنان ناجا در راستای تامین امنیت انتخابات خاطر نشان کرد: تامین نظم و امنیت انتخابات مستلزم برنامه ریزی برای بکارگیری توان مضاعف و حداکثری ناجا است که در این راستا با تشکیل جلسات تخصصی از همه ظرفیت های مراکز آموزش و دانشگاه علوم انتظامی امین، نیروهای ستادی، نیروهای یگان های تکاوری انتظامی،مرزبانی و امنیتی استفاده خواهد شد.

بتولی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با ستاد کل نیروهای مسلح و توافق به عمل آمده با سپاه، برنامه ریزی های لازم برای بهره گیری از ظرفیت نیروهای کمکی و بسیج برای امنیت مراکز اخذ رای نیز صورت گرفته است.

وی گفت: امیدواریم همانند انتخابات گذشته شاهد برگزاری انتخاباتی امن، گسترده و باشکوه با حضور و مشارکت حداکثری مردم ولایی ایران اسلامی خواهیم بود.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا فردا جمعه 29 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی