English

تابعیت جسد کارگر ٢۵ساله متروى شهران مشخص نیست

معاون برنامه ریزى و امور شوراى شهردارى تهران گفت: تابعیت جسد کارگر ٢۵ساله متروى شهران که دو روز گذشته پیدا شده، مشخص نیست.

تابعیت جسد کارگر ٢۵ساله متروى شهران مشخص نیست

ناصر امانى در گفتگو با سارا حبیب الهی خبرنگار خبرگزاری موج در رابطه با جسد کارگر ٢۵ساله متروى شهران که دو روز گذشته پیدا شد، داشت: هنوز تابعیت این جسد مشخص نشده است.

وى در مورد اظهارات کارشناسى برخی از اعضاى شورا و مسئولان در رابطه با علت این حادثه گفت: هر اظهار نظرى در راست رابطه تا مشخص نشدن غیر کارشناسی است. و فقط جهت مقابله با قالیباف بود.

به گزارش خبرگزاری موج، پیرو حادثه آتش سوزی محله شهران، بلوار کوهسار که در اولین ساعات بامداد روز جمعه بر اثر شکستگی لوله انتقال گاز و نشت آن صورت گرفت، نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی از همان لحظات اولیه تلاش خود را برای یافتن کارگر مفقود شده آغاز کردند.

در پی اعلام نیاز شرکت مترو، آتش نشانان با تلاش همه جانبه خود، عملیات جستجو برای یافتن افراد مفقود شده احتمالی در زیر آوار و گودال ایجاد شده بر اثر این حادثه را آغاز کردند و پس از آوار برداری و انتقال خاک به مقدار زیاد با رعایت موارد ایمنی و استفاده از تجهیزات تخصصی توانستند پس از دو روز جسد بی جان یکی از کارگران جوان این حادثه را، که در اعماق خاک مدفون شده بود یافتند و پس از بررسی علائم حیاتی وی را تحویل عوامل مترو دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی