English

طلایی: ما دولت کار می خواهیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات مردم در حوزه اشتغال و بیکاری جوانان، گفت: ما دولت کار می خواهیم باید از بین این نامزدها که ازفیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند و همه مورد تایید هستند، باید فردی کارآمد و جهادی انتخاب شود. باید فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که نگاه به ظرفیت داخلی واعتماد به مردم و جوانان داشته باشد و کارهای را به مردم واگذار کند و کسی انتخاب شود که بر اثبات کارآمدی دین در جامعه قدمی بردارد.

طلایی: ما دولت کار می خواهیم

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران در جمع نمازگزاران و شهروندان منطقه 4، تصریح کرد: اگر بپذیریم انقلاب اسلامی در مسیر تحقق اهداف و آرمان های خود در آن پیچ تاریخی معروف قرار دارد، باید به حساسیت ها توجه شود.

طلایی ادامه داد: نظام جهانی به طور واقعی عزم بر نبودن منظومه انقلاب اسلامی در کشور ما دارد لذا یک لحظه هم از عناد و دشمنی علیه کشور و ملت ما دست بر نمی دارد و به هر وسیله ممکن می خواهد به دو عامل اصلی نگهدارنده انقلاب (عاشورا،کربلا- حضرت ولیعصر(عج)،غیبت) آسیب بزنند چرا که دشمن در حوزه دفاعی، جنگ و سیاست و عرصه های گوناگون به هدف خود نرسید.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هدف اصلی جنگ نرم نظام سلطه این است که به این عوامل  آسیب بزند تا ارادت و ایمان ما به ارزش های انقلابی و دینی سست شود و زمینه هدف خود که سرنگونی نظام است را فراهم کند که به لطف خدا و خون شهدا هرگز چنین نخواهد شد و دشمنان به سرکردگی نظام سلطه این آرزو را به گور خواهد برد

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: بدون شک مردم دراین انتخابات یک بار دیگر سیلی محکمی به نظام سلطه و رهبری نظام سلطه( ترامپ و آمریکا) و پشت پرده آنها ( اتاق فکرشان نظام اشغالگرصهیونیستی )، خواهند نواخت.

طلایی افزود: واقعیت های جامعه را نمی توان انکار کرد به طور مثال بسیاری از اقدامات و کارهایی که در کشور انجام گرفته و باید انجام می شده فراتر از یک دولت در یک دوره یا دو دوره بوده و در واقع برنامه های کلان کشور در سند چشم انداز کشور بوده و دولت ها که می آیند باید پی در پی و بر اساس سند چشم انداز توسعه کشور گام بردارند و اگر تاکنون ما بر اساس سند چشم انداز پیش رفته بودیم بخش های قابل توجهی از مشکلات را نداشتیم!

وی بیان کرد: پیشرفت در کشور یک امر یک روز و ده روز و ده ساله نیست و در واقع طی سند چشم انداز انجام می پذیرد، به عنوان مثال زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد  ما حتی در بحث کلاشینکف به دشمن وابسته بودیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به اقدامات انجام شده طی 4 دهه گذشته از انقلاب اشاره کرد و گفت: در این حدود 40 سال، بدون وقفه در کشور با بحران ناشی از شرارات ها ، عنادها و کینه دشمن از یک سوء و از سوی دیگر با نادانی ها، نابخردی ها و سوء مدیریت ها، مجادله ها و مناقشه های سیاسی روبرو بوده ایم و اگر دشمن موفق نشده به ما ضربه بزند ما خودمان به دشمن کمک کرده ایم.

وی افزود: وقتی می خواهیم با مردم حرف بزنیم و بذر امید فردای بهتر را به مردم منتقل کنیم باید نگاه عالمانه و واقع بینانه داشته باشیم تا با زبان منطق مخاطب را متقاعد کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، افزود: در دو انتخابات آتی (ریاست جمهوری و شوراها) باید مدیرانی انتخاب شوند  که برنامه محور باشند.

*به مردم برای انتخاب فرد اصلح و کارآمد نشانی بدهیم

طلایی ادامه داد: مردم ما در انتخابات، دقیقه 90 تصمیم گیری می کنند که علت هم دارد و حق هم دارند، اما گروه های مرجع می توانند این فاصله را کم کنند و با بیان شاخص ها به مردم کمک کنیم، نه اینکه جای مردم تصمیم گیری کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از ایرادات کاندیداهای مجلس، شوراها و ریاست جمهوری این است که می آیند و می گویند به ما رای بدهید و این کار معنی ندارد، باید شاخص ها را بیان کنند و به افزایش سطح آگاهی مردم برای انتخابات کمک کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تصریح کرد: مردم می بینند که ما در دفاع مقدس از زیر صفر به جایی رسیدیم که در حال حاضر قدرت برتر منطقه محسوب می شویم.

طلایی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: زمانی که قدرت، اتحاد، مدیریت و انسجام را در کنار هم قرار دادیم به هدف خود رسیده ایم.

وی با طرح این پرسش که چرا در بخش های اجرایی، فرهنگی، اقتصادی نتواسته ایم آن طوری که در عرصه های علمی و دفاعی پیشرفت کرده ایم موفق شویم، گفت: باید مشکل را در این بخش ها شناسایی وآن را بر طرف کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: در انتخابات باید نگاه به اولویت ها شود و بر اساس آن انتخاب کرد .

طلایی افزود: امروزه کشور در حوزه کار، اشتغال، اقتصاد ، مسائل اجتماعی ، فرهنگی و سایر موضوعات با مشکل روبرو است و افرادی که در چه شورا و ریاست جمهوری انتخاب می شوند باید دررفع این موانع تلاش کنند.  

وی بیان کرد: در انتخاب رئیس جمهور باید دقت شود و فردی انتخاب شود که نگاه مثبتی به ظرفیت داخلی کشور و جوانان داشته باشد.

 دشمن امروزه دنبال جنگ نیابتی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: ما نمی توانیم بگوییم که دولتی بر سرکار باشد که در موضوع دفاع و حمایت از مقاومت و ایستادگی در مقابل نظام سلطه تردید داشته باشد.

طلایی افزود: امروزه دشمن، جنگ مسلمان با مسلمان را طراحی کرده است و این موضوعی که باید به آن دقت شود.

وی افزود: دشمن امروزه دنبال جنگ نیابتی بوده و اگر امروزه همان تفکر و نیرویی که دفاع مقدس را اداره کرد و در سوریه و عراق به نیروهای مقاومت کمک کرد، نباشد دشمن به شهرهای ما هجوم می آورد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از برخی اظهارات مطرح شده درخصوص کمک مدیریت شهری جهت برگزاری هر چه با شکوه تر مراسم های عزاداری در ایام محرم، افزود: به ما می گویند چرا شما برای اعزام زائران اربیعن حسینی کمک کردید با ادبیات مختلف گفته می شود. امروز نه تنها مسلمانان بلکه مستضعفان، آزادی خواهان در کشورهای اروپایی و غربی نگاه و چشم امیدشان به حرکت های انقلاب اسلامی است و آنها از ما الگو  و الهام می گیرند.

وی با اشاره به اینکه باید حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبشهت داشته باشیم، گفت: این انتخابات نه تنها بر امور کشور بلکه بر سرنوشت انقلاب، نظام و کشور تاثیر دارد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات مردم در حوزه اشتغال و بیکاری جوانان، گفت: ما دولت کار می خواهیم باید از بین این نامزدها که ازفیلتر شورای نگهبان عبور کرده اند و همه مورد تایید هستند، باید فردی کارآمد و جهادی انتخاب شود. باید فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که نگاه به ظرفیت داخلی واعتماد به مردم  و جوانان داشته باشد و کارهای را  به مردم واگذار کند و کسی انتخاب شود که بر اثبات کارآمدی دین در جامعه قدمی بردارد.

فردی انتخاب شود که به دعواها پایان دهد

وی تصریح کرد: فردی باید انتخاب شود که با آمدنش آرامش در کشور ایجاد شود و دعواها، مجادله ها و مناقشه ها کم شود و ظرفیت های کشور را برای کار بسیج کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به ویژگی های عضو شورا، بیان کرد: اولین ویژگی اعضای شورای شهر این است که پاکدست باشند چرا که زمینه های سوء استفاده از مدیریت شهری و شورا وجود دارد ضمن اینکه کارآمدی و ارزشی بودن سایر ویژگی های عضو شورا باید باشد.

براساس گزارش ارسالی از دفتر مرتضی طلایی در شورای شهر، وی اظهار کرد: عضو شورا باید مسجد محور، دین مدار و مردم محور باشد چرا که باید بپذیریم بخش قابل توجهی از آسیب ها در شهر ناشی از دور شدن از مسجد است. اگر رابطه بین مسجد، مدرسه و خانواده فراهم شد بخش قابل  توجهی از مشکلات حل می شود و شورای شهر می تواند در این زمینه اقدام کند ولی شرطش این است که عضو شورا آن را قبول و باور داشته باشد و بداند مسائل اجتماعی جزء مسائل مهم است و در کنار مسائل عمرانی و خدماتی مسائل  اجتماعی و توسعه آن مورد توجه باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه