English

طلایی:

شورای شهر باشگاه سیاسی نیست

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر محل خدمت است و نباید به باشگاه سیاسی جریان های مختلف تبدیل شود.

شورای شهر باشگاه سیاسی نیست

به گزارش خبرگزاری موج، مرتضی طلایی پس از لغو مناظره با محسن هاشمی کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران در جمع دانشجویان گفت: خاطرات فراوانی با دانشجویان دارم و با اینکه پیش از ظهر متوجه شدم دوست گرامی ام آقای هاشمی در مناظره شرکت نمی کند برای احترام به دانشجویان در دانشگاه حاضر شدم.

وی با بیان اینکه آغاز خاطراتم با دانشگاه تلخی هایی داشت اما فرجامی شیرین و ماندگاری بر جای گذاشت گفت: در آن روزهای سخت جریانهای گوناگون فضای دانشگاهی را ملتهب می کردند و مشکلات و چالش هایی برای دانشجویان که با احساسات پاک، عشق و علاقه و شوری که داشتند این جریانات را دنبال می کردند ایجاد می کردند.

طلایی با بیان اینکه خاطرات  خوبی که از زمانی که در نیروی انتظامی بودم برایم بر جای مانده گفت: حضورم در این دانشگاه ادای احترام به دانشجویان است که برای رسیدن به فردایی بهتر تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه در مناظره با دوست خوبم محسن هاشمی بحث و مجادله ای وجود نداشت، افزود: قرار بود در این جلسه دیدگاههای خود را بیان کنیم.

طلایی همچنین در حاشیه این جلسه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه برای ساخت کشور و شهرمان نیاز به تضارب آرا و گفتگو داریم، ادامه داد: این نگاه پرسشگر در قشر دانشجو بیش از سایر اقشار است.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در زمانی که در نیروی انتظامی بودم پلیس اجتماعی و فرهنگی را ترویج کردم، تصریح کرد: در شورای شهر نیز همان نگاه فرهنگی و اجتماعی به شهر برای پیشرفت، عدالت و توسعه و عمران است و توزیع عادلانه خدمات را به کار گرفتیم.

طلایی با تاکید بر اینکه شورای شهر باشگاه سیاسی جریان های سیاسی نیست، اظهار داشت: مدیریت شهر نیاز به افراد خدمتگزار و تلاشگر دارد. ما نباید با مناقشات سیاسی اعتماد مردم را از دست بدهیم همانطور که در شورای چهارم دیدیم به خاطر حاشیه های ایجاد شده اعتماد شهروندان به شورا کاهش یافت در حالی که می توانستیم آن زمانها را صرف خدمت به مردم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی