English

وزیر بهداشت در آیین افتتاح بیمارستان شهدای گمنام تهران:

در بخش خدمات و سلامت تهران باید تغییرات جدی رخ دهد

وزیر بهداشت گفت: خوشحالم که در منطقه جنوب شرق تهران، بخش کوچکی از مشکلات مردم دیده شد و مرهمی بر دردهای آنها بود.

  در بخش خدمات و سلامت تهران باید تغییرات جدی رخ دهد

به گزارش خبرگزاری موج، سید حسن هاشمی در آیین افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهدای گمنام در جنوب تهران، اظهار داشت: در بازدیدی که از بخش دیالیز داشتیم بیماران از نقاط دور و نزدیک برای دریافت خدمتی که سه بار در هفته نیاز دارند، به این بیمارستان مراجعه می کردند و یکی از آنها که از افسریه به این بیمارستان آمده بود می گفت برای دریافت خدمات دیالیز قصد مراجعه به بیمارستان اشرفی اصفهانی را داشته که با موتورسیکلت تصادف کرده و خانه نشین شده بود.

وزیر بهداشت تصریح کرد: خجالت می کشیم که بعد از 38 سال از گذشت انقلاب اسلامی، در تامین حداقل خدمات در تهران کم توان و یا شاید ناتوان هستیم می توانیم شعار بدهیم اما واقعیت این است که شهر تهران توسعه پیدا کرده اما دریغ از یک متر فضای خدماتی به ویژه در حوزه بهداشت و درمان.

 هاشمی یادآور شد: امیدواریم افرادی که در آینده مسئولیت شهر تهران را بر عهده می گیرند، به گسترش خدمات توجه و کمک بیشتری کنند و تغییرات جدی باید در بخش سلامت در تهران رخ دهد.

وزیر بهداشت ضمن تقدیر از آیت الله وحیدی گلپایگانی و واقفین زمین این بیمارستان، گفت: قدم اول توسط خیرین و واقفین در سال 63 برداشته شد اما دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و معاونت های وزارت بهداشت برای افتتاح این بیمارستان نیز کمک بسیار زیادی کردند.

هاشمی با بیان اینکه هیچ عملی بالاتر از خدمت به مردم نیست، افزود: متاسفانه در فضای سیاست زده کشور، مردم و حقوق شهروندی مغفول مانده اما در چندسال گذشته سرمان را پایین انداختیم و بدون حاشیه کار خود را دنبال کردیم و امیدواریم که دانشگاه های علوم پزشکی تهران، به منطقه مولوی نیز که از حداقل خدمات محروم است، توجه کنند.

هاشمی در بخش دیگری ازسخنان خود ضمن تاکید بر لزوم کمک و همکاری شهرداری در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در تهران، خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته شهر توسعه پیدا کرده و شهرداری هم از این راه درآمد کسب کرده اما در بخش خدمات بهداشتی و درمانی، بر خلاف قول و قرارهای ابتدای دولت یازدهم، شاهد همراهی کافی نبودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی