English

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان:

یک و۵۰۰ سازمان مردم‌نهاد جوانان در کشور فعال است

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی جوانان با بیان اینکه ۱۵۰۰ سازمان مردم‌نهاد جوانان در کشور وجود دارد، گفت: تمام تلاش ما بر این بوده که مشارکت اجتماعی را در جامعه نهادینه کرده و گسترش دهیم.

یک و500 سازمان مردم‌نهاد جوانان در کشور فعال است

به گزارش خبرگزاری موج، رضا حجتی افزود: جوانان کشور همچون جوانان بقیه کشورها این انتظار را دارند که از رفاه‌های لازم برای زندگی، بهداشت، آموزش و حضور اجتماعی برخوردار باشند.

وی افزود: این فرصت استثنایی جوانی که ویژگی آن انرژی بسیاری است و آرمان‌خواهی که در وجود آن‌ها نهادینه شده است، می‌تواند تبدیل به سرمایه‌ای برای ساختن ایران کند و باید کمک کنیم چنین فضایی برای جوانان فراهم شود.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: قطع به یقین ازدواج، اشتغال و مسکن از ضروریات جوانان به شمار می‌رود و باید برای تأمین آن‌ها تلاش کرد.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تشریح کرد: قبول داریم که مشکلات بسیاری وجود دارد زیرا جامعه از زیر پنج قطعنامه درآمده است.

حجتی یادآور شد: ما موظف شدیم و تعهد داریم که به مردم دروغ نگوییم و نگفته‌ایم و امروز یکی از مشکلات عدم سرمایه‌گذاری در کشور است زیرا خارجی‌ها و ایرانی‌های مقیم خارج هم حاضر نیستند سرمایه خود را وارد کشور کنند.

وی تصریح کرد: برای ایجاد هر یک فرصت شغلی حداقل ۱۰۰ میلیون تومان سرمایه لازم است که برای تأمین آن به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز داریم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: با این نگاه دولت یازدهم تعهد داشته در این مسیر حرکت کند و امیدواریم با اخلاقی‌سازی فضا بتوانیم به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.

حجتی افزود: اعتماد، ایجاد مسئولیت‌پذیری می‌کند و مشارکت اجتماعی هم تبدیل به سرمایه‌گذاری می‌شود؛ اعتماد اجتماعی از این به وجود می‌آید که مردم به آینده امیدوار باشند و اینکه ما به هم دروغ نگوییم.

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام تلاش ما بر این بوده که مشارکت اجتماعی را در جامعه نهادینه کرده و گسترش دهیم.

حجتی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ سازمات مردم‌نهاد جوانان در کشور وجود دارد، عنوان کرد: در کنار آن بسیج و سازمان جوانان هلال‌احمر هم فعال است که می‌طلبد جوانان هم کمک کنند تا مشارکت‌های اجتماعی گسترش یابد.

وی مطرح کرد: امید است فردای ایران با تدابیری که می‌اندیشیم و تصمیمات درستی که اتخاذ می‌کنیم بهتر از امروز باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه