English

رئیس جمعیت هلال احمر:

ایران با پرچم سرخ هلال‌احمر منادی دعوت دولت‌ها به صلح است

رئیس جمعیت هلال احمر، در پیام تبریک به مناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر، گفت: یقینا با حضور پررنگ و موثر هلال احمری‌ها، تحقق دنیایی سراسر صلح و عدالت میان ملت‌ها، دور از انتظار نیست.

ایران با پرچم سرخ هلال‌احمر منادی دعوت دولت‌ها به صلح است

به گزارش خبرگزاری موج، متن پیام  سید امیر محسن ضیائی رئیس جمعیت هلال احمر به شرح زیر است:

«اعضای محترم خانواده بزرگ و مردمی جمعیت هلال احمر؛

سلام بر شما نیکان روزگار

پروردگار مهربان را شاکرم که در اردیبهشتی دیگر و در کنار شما خوبان، روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ  هلال احمر که مقارن با ماه مبارک شعبان و بیش از همه میلاد با سعادت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است را گرامی می داریم. وظیفه خویش می‌دانم صمیمانه‌ترین تبریک‌ها را تقدیم یکایک داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان، خانواده معظم شهدای امدادگر، پیشکسوتان، بازنشستگان و کارکنان شریف جمعیت هلال احمر ‌نمایم.

در دنیایی که خشونت‌ها، جنگ‌ها، درگیری‌ها و مخاصمات مسلحانه، مانعی بزرگ بر سر راه صلح و نوعدوستی به شمار می‌آیند، جمعیت هلال احمر ایران تلاش کرده است در کنار دیگر ارکان نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر، در اجرای دیپلماسی بشردوستانه موفق باشد. 

گوشه‌ای از پرچم صلح و برقراری دوستی و تفاهم میان ملت‌ها، در دستان توانمند شماست؛ خرسندم که با همکاری و دوشادوش شما بزرگواران در مسیر صلح و تأمین احترام انسان‌ها قدم برمی‌دارم و یقینا با حضور پررنگ و مؤثرتان، تحقق دنیایی سراسر صلح و عدالت میان ملت ها، دور از انتظار نیست. 

امروز؛ جمهوری اسلامی ایران با پرچم سرخ هلال احمر، در سراسر دنیا منادی دعوت دولت‌ها به صلح است؛ و سلاح هلال احمر ایران برای پیام آوری صلح؛ کمک‌های دارویی، زیستی و غذایی به ملت‌های دردمند و گرفتاری است که یقین دارند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بی‌طرفانه در اندیشه یاری رساندن به آنهاست.

بی‌شک، تحقق دنیایی عاری از خشونت، حقیقتی است دست یافتنی، و اینک هلال احمر ایران که در این راه؛ پیشتاز جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر است، ترنم اصول هفتگانه نهضت صلیب سرخ و هلال احمر را بیش از پیش در دنیا زمزمه خواهد کرد. 

ارزش‌های پاک بشری به دستان امدادگران و داوطلبان بار دیگر خواهند رویید اما تا آن زمان باید بیشتر تلاش کرد و بی‌طرفی و جهان شمولی را سرلوحه قرار داد.

بی‌تردید با وجود شما که مردان و زنان روزهای سخت هستید، جمعیت هلال احمر در سال های پیش رو نیز در میدان خدمت به مردم نیازمند و ترویج صلح، سربلند خواهد بود.

از خدای مهربان؛ بهترین آرزوها و عالی‌ترین توفیقات را برای شما خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر مسئلت دارم.»

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی