English

رئیس بازرسی کل ناجا اعلام کرد

نقش تأثیرگذار بازرسی در اصلاح امور/ بازرسی، تضمین کننده سلامت و صحت عمل است

رئیس بازرسی کل ناجا نقش بازرسی را در اصلاح امور بسیار مهم و اساسی دانست و بر بهنگام بودن، داشتن دانش و مهارت کافی و اشراف اطلاعاتی بر امور تأکید کرد.

نقش تأثیرگذار بازرسی در اصلاح امور/ بازرسی، تضمین کننده سلامت و صحت عمل است

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محرم مجرد رئیس بازرسی کل ناجا در همایش سراسری روسای بازرسی ناجا ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تسلیت شهادت مرزبانان در مرز میرجاوه، با اشاره به ویژگی های پلیس اسلامی، اظهارداشت: پاک دستی، رعایت و حفظ شئون پلیس اسلامی ، هوشمندی در انجام وظیفه، اهتمام به یادگیری و آموزش، قاطعیت در اجرای قانون، عدالت ورزی، حق محوری و انصاف، مبارزه با فساد و ناامنی، تکریم ارباب رجوع، نظم و انضباط و آراستگی ظاهر، پایبندی به اخلاق و... از ویژگی های فردی یک پلیس اسلامی به شمار می آید. 

وی، عنصر اعتقادی را یکی از ویژگی های فردی برشمرد و گفت: خدا باوری، اعتقاد و التزام به اندیشه سیاسی امام (ره) و مقام معظم رهبری و پیروی از آن و دستاوردهای انقلاب اسلامی، خود باوری و... از دیگر ویژگی های فردی – اعتقادی پلیس اسلامی محسوب می شود.

این مقام ارشد انتظامی، ویژگی های سیاسی پلیس را داشتن بصیرت سیاسی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، التزام عملی به ولایت فقیه و ... دانست.

رئیس بازرسی کل ناجا، سلامت و توانایی جسمی و روانی، حسن شهرت و سابقه، مهارت علمی و تخصصی، رعایت سلسله مراتب، رعایت اصول ایمنی و حفاظتی ، قانون گرایی، مسئولیت پذیری، وجدان کاری، امانتداری و اهتمام به حفظ بیت المال را از ویژگی های سازمانی یک پلیس اسلامی برشمرد.

سردار مجرد، نقش تاثیرگذار بازرسی در اصلاح امور را بسیار مهم و اساسی دانست و بر بهنگام بودن و داشتن دانش و مهارت کافی و اشراف اطلاعاتی بر امور تأکید کرد.

وی به ویژگی های اجتماعی و خانوادگی پلیس اسلامی اشاره کرد وگفت: مردم داری، امر به معروف ونهی از منکر، رعایت حقوق مردم ،وفای به عهد و خدمات رسانی به مردم از جمله عوامل شناخت یک پلیس اجتماعی به شمار می رود.

وی در پایان فلسفه وجودی بازرسی را تضمین کننده سلامت و صحت عمل در بخش های مختلف دانست و گفت: بازرسی باید هر لحظه سلامت کار و صحت عمل را در ناجا رصد کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه