English

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر خبر داد

ارائه دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه به زائران و پزشکان حج امسال

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از ارائه دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه و مدیریت بحران برای زائران، مدیران کاروان‌های ثابت در هتل‌ها و پزشکان در برنامه حج سال جاری خبر داد.

ارائه دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه به زائران و پزشکان حج امسال

به گزارش خبرگزاری موج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ سید علی مرعشی با اشاره به برنامه‌ریزی و اتخاذ تصمیمات کلان برای برگزاری حج و عتبات سال جاری گفت: طبق جلسه‌ روز گذشته بر اساس برنامه هفتگی جلسات، بنا شد گزارش جمع‌بندی نهایی دوره‌های امدادونجات و مدیریت بحران برای فصل حج تشریح و بررسی شود.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به تشریح برنامه ریزی صورت گرفته برای ستاد بحران و امداد و نجات برنامه حج سال جاری افزود: در این جلسه تصمیم گرفته شد با توجه به تجربه تلخ حادثه منا، برنامه‌ریزی خاصی برای برگزاری دوره‌های آموزشی کمک‌های اولیه و امدادرسانی در سطوح مدیریتی و زائرین صورت گیرد.

وی با اعلام اینکه پروتکل این طرح در مرکز پزشکی حج و زیارت آماده و به اطلاع شورای برنامه‌ریزی رسیده است، گفت: در این پروتکل، سرفصل‌ این دوره‌ها برای زائرین، پزشکان و مدیران کاروان‌های ثابت هتل‌ها مشخص و به اطلاع شورای برنامه‌ریزی برای اجرا در مراحل بعدی رسیده است.

گفتنی است؛ در جلسه دیروز شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، دکتر پیرحسین کولیوند و دکتر حمیدرضا خانکه رئیس و معاون اورژانس کشور نیز حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه