English

معاون امور مجلس وزارت بهداشت:

بسترهای ارتقای حوزه سلامت در مناطق محروم محسوس‌تر است

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت گفت: اندک خدمتی در حوزه سلامت در استان‌ها و مناطق محروم به خوبی خود را نشان می‌دهد و بسترهای ارتقای حوزه سلامت در این مناطق محسوس‌تر است.

بسترهای ارتقای حوزه سلامت در مناطق محروم محسوس‌تر است

به گزارش خبرگزاری موج، طاهر موهبتی در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، با تبریک اعیاد شعبانیه و در پیش بودن ولادت امام زمان(عج)، گفت: آنچه هر مسئولی را پس از اتمام مسئولیتش شاد می‌کند، رضایت از عملکرد خود است.

وی با بیان اینکه رضایت قلبی مردم برای خداوند ارزشمند و عبادت جز خدمت به خلق نیست، افزود: عبادات طولانی کار سختی نیست، صادق‌ بودن و امانتداربودن بسیار دشوارتر است.

موهبتی با اشاره به اینکه مسئولیت‌های بر دوش مسئولین راهی برای ارائه خدمات به مردم است، اظهار کرد: مسئولین باید با تعامل و استفاده از تجارب و ظرفیت‎های استان اقدامات را بهتر از گذشته انجام دهند.

موهبتی با تاکید بر اینکه مسئولان استان باید به حوزه سلامت توجه ویژه‌تری داشته باشند، تصریح کرد: اندک خدمتی در حوزه سلامت در استان‌ها و مناطق محروم به خوبی خود را نشان می‌دهد و بسترهای ارتقای حوزه سلامت در این مناطق محسوس‌تر است.

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت یکی از مهم‌ترین اولویت‎های جامعه بشری را رسیدگی به حوزه سلامت خواند و افزود: امنیت در سلامتی تاثیر بسزایی دارد و تامین سلامت از وظایف همه حکومت‎هاست.

موهبتی با اشاره به اینکه از اصول چشم‎انداز 1404 جامعه‌ای برخوردار از سلامت، امنیت غذایی و محیط زیست مطلوب است، تصریح کرد: یکی از زیبایی‎های حوزه سلامت خدمت‎رسانی به همه اقشار مردم با هر نوع تفکر است.

وی به حمایت موثر مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در مجلس اشاره کرد و گفت: حمایت‎‌ها به گونه‎ای بوده است که می‎توان مجلس را مجلس سلامت نام‎گذاری کرد.

معاون برنامه‌ریزی، هماهنگی حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت اظهار کرد: 40 قانون در مجلس شورای اسلامی در حوزه سلامت تصویب شد که بخش قابل توجهی از آن در سیاست‌های کلان سلامت ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، محقق شد.

وی طرح تحول سلامت در استان و کشور را منشاء خدمات خوبی دانست و گفت: با وجود اقدامات خوبی که صورت گرفته، اما در حوزه سلامت با آنچه شایسته مردم ایران و منطقه است فاصله زیادی داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه