English

شناسایی و دستگیری عامل جعل کانال خبری صدا و سیما کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری فردی که با جعل آرم و لوگوی کانال خبری صدا و سیما اقدام به بارگذاری اخباری غیر واقعی و مطالب خلاف واقع در محیط و فضای مجازی می‌کرد، خبر داد.

شناسایی و دستگیری عامل جعل کانال خبری صدا و سیما کرمان

به گزارش خبرگزاری موج، «دادخدا سالاری» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وصول گزارشی از صدا و سیمای مرکز کرمان مبنی بر این‌که فردی با جعل آرم و لوگوی کانال خبری صدا و سیما اقدام به بارگذاری اخباری غیر واقعی و مطالب خلاف واقع در محیط و فضای مجازی کرده است شناسایی و مقابله با این جرم در دستور کار معاونت  نظارت و رصد بر فضای مجازی دادستانی عمومی و انقلاب کرمان قرار گرفت.

این مقام قضایی افزود: با تلاش مستمر مأمورین انتظامی پلیس فتا استان کرمان متهم اصلی شناسایی و با حکم قضایی دستگیر و پرونده وی در حال تحقیقات در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم سایبری قرار دارد.

این مقام قضایی افزود: دادستانی اجازه نخواهند داد فضای مجازی بصورت رها در اختیار مجرمین قرار گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت فضای مجازی و ارتکاب جرایم پیچیده در این پهنه، معاونتی در دادسرای مرکز استان به همراه شماری از قضات ویژه و آموزش‌دیده فضای مجازی را مورد رصد و نظارت قرار داده و در اسرع وقت با مجرمین نو ظهور در این محدوده برخورد قضایی مقتضی را انجام خواهند داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه