English

ترافیک محورهای تهران-کرج و فشم-تهران سنگین است

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد که تردد خودروها در مسیرهای رفت و برگشت 2 محور تهران - کرج و فشم - تهران سنگین گزارش شده است.

ترافیک محورهای تهران-کرج و فشم-تهران سنگین است

به گزارش خبرگزاری موج، مجید نصرالله نژاد روز جمعه گفت: تردد در سایر محورهای استان تهران از جمله محورهای تهران-قم، تهران - ساوه، تهران - فیروزکوه و پاکدشت عادی و روان است.
وی درباره آخرین وضعیت جوی در استان تهران نیز اظهار کرد: در ساعات اولیه صبح امروز (جمعه) شاهد بارش باران در محورهای شمالی و غربی استان بوده و بارش باران در ساعات آینده نیز پیش بینی می شود.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران یادآور شد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید از مناطق شمال غربی کشور به استان تهران، تمام عوامل راهداری استان با تمامی تجهیزات کامل در آماده باش قرار گرفتند.
نصرالله نژاد از رانندگان وسائل نقلیه خواست با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده ها به ویژه در مناطق شمالی استان تهران با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حرکت کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران توصیه کرد شهروندان برای کسب اطلاع بیشتر از وضعیت جاده ها با شماره تلفن 77909080- 021 و یا سامانه 141 تماس بگیرند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه