English

مدیرکل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد:

حمایت سه هزار و ۳۱۷ یتیم یزدی توسط ۱۸ هزار نیکوکار

مدیر کل کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: خیران یزدی سال گذشته 65 میلیارد ریال و میلیون 590 ریال در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» به ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیر یتیم مساعدت کردند .

حمایت سه هزار و 317 یتیم یزدی توسط 18 هزار نیکوکار

به گزارش خبرگزاری موج، «محسن علیزاده» با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۸۰۳ حامی در استان یزد حمایت سه هزار و ۳۱۷ یتیم و فرزندان نیازمند غیریتیم را در قالب «طرح اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده دارند، افزود: طرح محسنین از جمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد برای حمایت از خانواده های نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و از کار افتاده است.

وی افزود: هم‌اکنون چهار هزار و ۲۰ حامی در استان یزد حمایت یک هزار و ۴۹۹ فرزند نیازمند غیریتیم را در قالب طرح محسنین عهده‌دار هستن و در سال ۹۵ بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال به صورت نقد، کالا و خدمات توسط این حامیان به خانواده های تحت حمایت اهدا شده است .

علیزاده با اشاره به این که هم‌اکنون ۱۳ هزار و ۷۸۳ حامی سرپرستی یک هزار و ۸۱۸ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان یزد را در قالب طرح اکرام عهده‌دار هستند، افزود: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌ها در حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۳۰۰ هزار ریال به صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت پوشش را به عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان خاطر نشان کرد: خیران یزدی سال گذشته 65 میلیارد ریال و میلیون590 ریال در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» به ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند غیر یتیم مساعدت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه