English

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران:

۲۵۲ دختر بازمانده از تحصیل در تهران از مشاوره بهره گرفتند

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران گفت:طی سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران خدمات مشاوره گرفتند که در این میان ۲۵۲ دختر بازمانده از تحصیل نیز وجود داشته است.

۲۵۲ دختر بازمانده از تحصیل در تهران از مشاوره بهره گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج، علی کریمی اصل با بیان اینکه خدمات مشاوره در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است، گفت: از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرار گرفته با بهره گیری از مشاوره ها برای حل مشکل خود استفاده می کنند و مددجویانی که دارای موارد حاد و ویژه هستند به مراکز طرف قرارداد معرفی می شوند.

وی افزود : طی سال گذشته ۱۵ هزار و ۵۳۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره مند شدند که از این تعداد ۴۱۸ نفر جوانان در آستانه ازدواج طی ۸۵ جلسه، یک هزار و ۱۱۰ نفر از نوعروسان طی ۱۲۷ جلسه،پنج هزار و ۴۱ نفر از زنان سرپرست خانوار طی ۴۳۱ جلسه،یک هزار و ۶۸ نفر دانش آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی طی ۱۱۳ جلسه و ۲۵۲ دختر بازمانده از تحصیل طی ۵۳ جلسه تحت مشاوره گروهی قرار گرفتند.

کریمی اصل تصریح کرد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران همچنین از خدمات مشاوره فردی و گروهی در بخش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی،فضای مجازی، اعتیاد، مهارت های زندگی، سبک فرزندپروری ، شرایط ازدواج موفق، آشنایی با عوامل موثر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده بهره مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران یادآور شد: ۱۸۹ نفر از زنان سرپرست خانوار با بهره مندی از خدمات مشاوره اقدام به ازدواج مجدد نموده اند؛ همچنین ۲۸ نفر از افراد مشاوره شده در جهت درمان اعتیاد بهبود یافته اند و ۷۶ نفر نیز تحت درمان هستند.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مددجویان برای حرکت به سمت توانمندی، نیازمند مشاوره تخصصی هستند تا بتوانند با مدیریت مناسب فکری و عملی، سبک زندگی خود را تغییر داده و در مسیر موفقیت قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی