English

در حکمی از سوی دکتر فراهانی؛

«مدیرکل دانشجویی» وزارت بهداشت منصوب شد

معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت در حکمی، مدیرکل دانشجویی جدید این وزارتخانه را منصوب کرد.

«مدیرکل دانشجویی» وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدرضا فراهانی، معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت در حکمی، «دکتر عباس عطوف» را به سمت«مدیرکل دانشجویی» وزارت بهداشت منصوب کرد.

پیگیری طرح تفصیلی نظام جامع خدمات رفاهی و تلاش جهادی در اجرای آن، ارائه الگوی ایرانی-اسلامی رفاه و معیشت دانشجویی در طرح جامع مجتمع های دانشگاهی و پیگیری پروژه‌های عمرانی رفاه دانشجویی از جمله مواردی است که در این حکم صادره از سوی معاون وزیر بهداشت بر پیگیری آن‌ها توسط مدیرکل دانشجویی جدید این وزارتخانه تأکید شده است.

 توسعه فضاهای فیزیکی ورزشی در مجتمع‌های دانشگاهی و تدوین پیوست فرهنگی آن‌ها، ایجاد بستر لازم جهت مشارکت فعال دانشجویان در امور دانشجویی و رفاهی، ارتقاء سطح بهداشت روان دانشجویان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با بهبود و ارتقاء خدمات سنجش، مشاوره، آموزش، پژوهش، درمان و بازتوانی، توسعه ورزش همگانی دانشجویان و تقویت ورزش قهرمانی دانشجویان از دیگر مواردی است که معاون فرهنگی وزیر بهداشت پیگیری و پیشبرد آن‌ها را از مدیرکل جدید دانشجویی این معاونت خواسته است.

در این حکم ابراز امیدواری شده مدیرکل جدید وزارت بهداشت «در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت اعتلای رفاه و سلامت دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور» موفق باشد.

دکتر محمدرضا فراهانی معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت همچنین طی نامه‌ای از  تلاش خالصانه و صادقانه " دکتر جلال نژادجواد" مدیر کل پیشین دانشجویی این وزارتخانه در زمان تصدی مسوولیت اداره کل دانشجویی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت تقدیر کرد.

معاون وزیر بهداشت در بخشی از این نامه یکی از توفیقات بزرگ که خداوند منان نصیب بندگان خاص خود می کند را گام زدن در مسیر خدمت به خلق آن معبود بی‌همتا و منشاء خیر و برکت عالم معرفی کرد و ضمن تأکید بر تلاش خالصانه و صادقانه دکتر جلال نژادجواد مدیرکل پیشین وزارت بهداشت در حسن انجام وظیفه،  امانت‌داری و ارتباط و تعامل دوستانه با دانشجویان و تلاش در جهت ارتقا سطح معیشت و رفاه آنان را نشانه وظیفه‌شناسی و پژواک دانایی و تعهد دانست.

فراهانی در پایان این نامه از زحمات بی‌شائبه و تلاش‌های بی‌دریغ وی در راستای تحقق اهداف متعالی اداره‌کل دانشجویی وزارت بهداشت قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه