English

سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد

بازداشت یک نفر در حاشیه افتتاح ستاد انتخاباتی یک کاندیدا

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حواشی افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها در ایلام به ساحت امام رضا (ع) توهین شده، چه اقداماتی در این خصوص صورت گرفته است، گفت: فردی در این خصوص بازداشت شده و پرونده در مرحله تحقیقات از اوست.

بازداشت یک نفر در حاشیه افتتاح ستاد انتخاباتی یک کاندیدا

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در حواشی افتتاح ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها در ایلام به ساحت امام رضا (ع) توهین شده، چه اقداماتی صورت گرفته است، گفت: با کمال تاسف مواردی در این ایام مطرح می‌شود. ادعا شده ایشان معلم است. با نیت او کاری ندارم، اما چطور یک معلم به خودش اجازه می دهد در مورد یک امام معصوم با این ادبیات برخورد کند. این اقدام به خاطر رای جمع کردن است؟ واقعا هدف چه بوده است؟ تعجب بیشتر من این است که بعضی ها که همان جا نشسته بودند،‌ رفتار متناسبی نشان ندادند.

سخنگوی قوه قضائیه افزود: این شخص در حال حاضر بازداشت است. نقل شده که این فرد ابتدا در دسترس نبوده - نمی‌گویم فرار کرده بود - پیغام می دهند که تو را دستگیر می کنند، خودت را زودتر معرفی کن که در این صورت فراری محسوب نشود، البته این ها شنیده های من است ولی در نهایت فرد بازداشت می‌شود و در مرحله تحقیقات از او هستند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی و دانیال زاده در چه مرحله ای است، اظهار کرد: حکم بابک زنجانی قطعی شده و موضوع جدیدی در آن اتفاق نیفتاده است. کماکان در مورد دو نفر که حکمشان نقض شده بود، در حال تحقیق هستند. اموال وی همچنان در مرحله کارشناسی است،‌ هنوز هم اینکه موجودی نقدی در خارج از کشور داشته یا نه ثابت نشده. همچنین هنوز کسی پیدا نشده برای بدهی او راه اطمینان بخشی را ارائه کند.

سخنگوی قوه قضائیه اضافه کرد: پرونده دانیال زاده نیز هنوز در مرحله مقدماتی است. حکمی صادر نشده و قطعی نشده است،‌ اما این پرونده بیش از یک متهم دارد. متهمی که اسم بردید بازداشت است. در این راستا برخی در مرحله تحقیق هستند و بعضی در رفت و آمد برای بررسی ها هستند.

محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده همسر یکی از کاندیداها با عنوان واگذاری خیریه امام رضا و این که آیا این کار غیرقانونی بوده و قوه قضایه غیرقانونی بودن آن را تایید کرده است، عنوان کرد: در مورد تایید خبری ندارم. هر گزارشی که از یک منبع رسمی بیاید و ضرورت داشته باشد که دادستان آن را دنبال کند، این اتفاق می‌افتد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی