English

عضو شورای اسلامی شهر تهران:

استفاده سیاسی از مرخصی شهردار کج سلیقگی است

عضو شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از کج سلیقگی‌های سیاسی از موضوع مرخصی شهردار تهران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهتر است در تبلیغات انتخاباتی از کارهای پوپولیستی و عوام فریبانه پرهیز شود.

استفاده سیاسی از مرخصی شهردار کج سلیقگی است

به گزارش خبرگزاری موج، حبیب کاشانی درباره انتقادات مطرح شده به مرخصی شهردار تهران برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این دفعه سومی است که شهردار تهران برای حضور در انتخابات مرخصی گرفته است و روالی چهارده ساله دارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه موضوع مرخصی شهردار، دستاویز کج سلیقگی‌های سیاسی شده است، اظهار داشت: مرخصی گرفتن حق هر کارمندی است و مقام بالاتر وی باید آن را تائید کند که این تائید از سوی رئیس شورای شهر تهران به عنوان مقام بالادستی شهردار تهران انجام شده است.

کاشانی با تاکید بر اینکه بهتر است از کارهای عوام فریبانه و پوپولیستی جدا خودداری شود گفت: با توجه به اینکه شهردار تهران می توانست برای شرکت در انتخابات مرخصی روزانه بگیرد اما به دلیل احتیاط شرعی و قانونی مرخصی بلند مدت گرفت.

کاشانی اظهار داشت: با وجود این اقدام پسندیده شهردار تهران، مشاهده می شود رئیس جمهور و معاون اول وی نه تنها مرخصی نگرفته اند بلکه برای انجام امورات کشور در مراسم های مختلف شرکت می کنند که ممکن است تداعی کننده کارهای تبلیغاتی انتخاباتی در ذهن مردم باشد.

وی اعلام کرد: هم اکنون خدمات شهری در تهران بدون تعطیلی و به صورت 24 ساعته برای ایجادی فضایی آرام برای شهروندان همچون گذشته جریان دارد.

نماینده مردم در شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که نامزدهای انتخابات و طرفداران آنها با ایجاد فضایی دوستانه و دوری جستن از کج سلیقگی‌ها فضایی را برای مردم ایجاد کنند تا آنها بتوانند در آرامش کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی