English

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح یزد تاکید کرد

لزوم آموزش ضابطین امر به معروف و نهی از منکر توسط دستگاه قضا

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد با اشاره به ضرورت ارتقای آگاهی ضابطین در مورد نحوه امر به معروف و نهی از منکر، گفت: دستگاه‌ قضایی استان آماده آموزش ضابطین امر به معروف و نهی از منکر است.

لزوم آموزش ضابطین امر به معروف و نهی از منکر توسط دستگاه قضا

به گزارش خبرگزاری موج، یوسف مسیبی در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد که با هدف هماهنگی برنامه‌های ماه مبارک رمضان در شهر و استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: در بحث امر به معروف و نهی از منکر با نکات ظریف و تاثیرگذار و پایداری مواجه هستیم.

وی با اشاره به شناخت ضرورت‌های اجرایی در راستای اجرای دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر، گفت: رعایت هماهنگی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های لازم برای احیای امر به معروف و نهی از منکر در اصناف ضروری است.

مسیبی با بیان این که مساله برخورد دارای بخش‌ها و مراحل مختلفی است که ضابطین امر به معروف باید با هوشیاری و دقت عمل بالا نسبت به انجام این امر اقدام کند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت سپری کردن دوره ضابطین برای فعالان امر به معروف، گفت: نیروی انتظامی از جمله ضابطین رسمی است که دیگر ضابطین آموزش‌دیده باید با آنها هماهنگ شوند.

این مقام مسوول با بیان اینکه هیچ یک از ضابطین نباید بدون آموزش نسبت به اجرای فریضه امر به معروف در قالب ضابطین اقدام کنند، تصریح کرد: افرادی در جامعه هستند که به دلایل مختلف کوچک‌ترین معایب و مشکلات اجرای برخی از ضابطین نوپا را منتشر کرده و موجبات نارضایتی دیگر اقشار جامعه را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخی از اقدامات نابجا ضربه‌های زیادی به بدنه و اصل دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر وارد می‌کند، تاکید کرد: دستگاه‌ قضایی استان آماده آموزش دادن ضابطین امر به معروف و نهی از منکر است.

مسیبی در پایان آشنایی با قوانین موجود، شیوه‌های صحیح امر به معروف و دستور العمل‌های حمایتی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی برای آمران به معروف و ناهیان از منکر دانست و بیان کرد: اجرای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید به نوعی باشد که جامعه را به سمت تعالی بیش از پیش سوق دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه