English

در کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی؛

متخصصین مغز و اعصاب ایران و جهان در تهران گردهم می آیند

دبیر اجرایی کنگره بین الملللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران از گردهمایی بزرگ متخصصین مغز و اعصاب در بیست و چهارمین کنگره نورولوژی و الکتروفیزیولوژی ایران خبر داد.

متخصصین مغز و اعصاب ایران و جهان در تهران گردهم می آیند

به گزارش خبرگزاری موج، حمید قاسمی در ارتباط با برگزاری بیست و چهارمین کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران اظهارداشت: این کنگره بزرگترین کنگره متخصصین مغز و اعصاب کشور است که ۱۲ تا ۱۵ اردیبهشت 96 در هتل المپیک تهران برگزار و جدیدترین دستاوردهای حوزه نورولوژی در آن ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این کنگره برای ٢١ رشته امتیاز بازآموزی دارد، افزود: ۲۷ مهمان از آمریکا، اروپا و آسیا در این کنگره شرکت داشته و به تبادل اطلاعات با اساتید و صاحبنظران داخلی می‌پردازند.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران ادامه داد: ۷ کارگاه نیز در این کنگره برگزار شده و هزینه ثبت نام هم برای گروه‌های هدف متفاوت است البته ثبت نام نیز فقط در محل کنگره صورت می پذیرد.

قاسمی در ارتباط با جزئیات کارگاه‌ها گفت: ۱۳ اردیبهشت کارگاه بوتولینوم توکسین توسط ألبرتو البانزه، از ایتالیا ورک شاپ Nerve conduction study ، توسط امیر صبوری از امریکا، ورک شاپ سردرد و بلوک عصب، حسین انصاری از امریکا برگزاری می‌شود.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی نورولوژی و الکتروفیزیولوژی بالینی ایران خاطرنشان کرد: ۱۴ اردیبهشت، کارگاه بوتولینوم توکسین توسط  درسلر ألمان و کارگاه نوروسونولوژی  توسط  بابک زمانی اجرا و ۱۵ اردیبهشت، سونوگرافی در بیماری های نوروماسکولار توسط حمید عبادی و فرزاد فاتحی و کارگاه EEG  توسط مجید غفارپور و سید سهراب هاشمی فشارکی و آیدین  شریعت زاده برپا می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی