English

برگزاری اولین نشست شورای مدیران منطقه ۶ در سال ۹۶

شهردار منطقه ۶ با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران طی یک دهه گذشته بی نظیر بوده است گفت: به خاطر نزدیک بودن به زمان انتخابات ممکن است این زحمات آنچنان که باید قدر نهاده نشود و باید مراقب باشیم هجمه های انتخاباتی مانع خدمتگزاری به مردم نشود.

برگزاری اولین نشست شورای مدیران منطقه 6 در سال 96

به گزارش خبرگزاری موج روابط عمومی منطقه 6، عظیم بابایی در اولین نشست شورای مدیران منطقه 6 در سال 96 گفت: فرصتی که برای خدمت رسانی در اختیار ما قرار گرفته است باید اجر نهیم و از هیچ خدمتی برای مردم کوتاهی نکنیم.

وی با بیان نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، راه رسیدن به این آرمان را اقتصاد درون زا دانست و افزود علاج شرایط کنونی اقتصاد کشور به دست خود ماست و مجموعه شهرداری تهران در حیطه اختیار و مسئولیت خود باید توجه ویژه ای به این امر داشته باشد.

بابایی با بیان اینکه مردم ما قدرشناس هستند، گفت: این مردم، مردم زمان جنگ و انقلاب هستند و هرجا که به آن ها خدمتی ارائه شود به خوبی آن را دیده و سپاسگزار آن هستند.

شهردار منطقه ۶ اضافه کرد: باید از این جو برای خدمت به مردم بهره برده و محیط آرام و پر آسایشی را برای زندگی شهروندان مهیا کنیم.

بابایی با تاکید بر آنکه بر خلاف جو سازی برخی از رسانه های مغرض، بیشترین حجم خدمات رسانی به مردم در شهرداری تهران در این ایام در حال انجام است، اضافه کرد: با همت عالی شما ان شاء الله کارنامه خوبی را از منطقه با افتتاح پروژه ها در آینده نزدیک به ثبت خواهیم رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه